וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של דרור אלפרון הוארך בשבוע

איילה חננאל

8.6.2010 / 14:46

מעצרו של דרור אלפרון ויתר החשודים בסחיטת בעלי המסעדות במרכז הארץ הוארך בשבוע. מוקדם יותר היום אושפזה אימו של דרור, אהובה אלפרון, ככל הנראה בעקבות ניסיון התאבדות

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: לירז ליבנה)

מעצרם של דרור אלפרון ושלושת החשודים הנוספים בסחיטת בעלי מסעדות הוארך היום (שלישי) בשבוע. לפי החשד, הם סחטו מבעלי המסעדות בקבוקים למחזור בכדי לקבל תמורתם את כספי הפיקדון. שופטת בית משפט השלום יעל פרדלסקי ציינה, כי "קיים יסוד סביר לחשד הקושר את כל החשודים בעבירות של סחיטה באיומים, השגת גבול, והלבנת הון".

נציג המשטרה טען, כי "במהלך החקירה נחקרו מספר בעלי עסקים שהתלוננו במשטרה על כך שאלפרון, יחד עם החשודים הנוספים, מנסה לסחוט אותם למתן הבקבוקים תחת איומים, וסך הכל ידוע לנו על כ- 15 עסקים שבעליהם נפלו קורבן לסחיטה באיומים מצד
אלפרון ואנשיו".

לטענת פרקליטו של אלפרון, עו"ד אורי קינן ועו"ד יניב שגב, הייתה זו המשטרה שפנתה לבעלי העסקים וביקשה מהם להתלונן. נציג המשטרה אמר בתגובה, כי "אם בעל עסק פונה אלינו, ומציג ראיות על כך שישנו בעל עסק שנסחט, אז מבחינתנו זו תלונה". עוד טענו הפרקליטים, כי במהלך החקירה לא נאמר מהם האיומים שבהם השתמש אלפרון. על כך ענה נצגי המשטרה, כי "איום לא חייב להיות מפורש. זה יכול להיות גם אזכור של שם משפחה".

אלפרון עצמו אמר בדיון: "הפכתם לי את הבית כבר מיליון פעמים. מצאתם שם זוג מדים, וגם זה לא לקחתם". מנגד נטען, כי בחיפוש בביתו של אחד החשודים נמצאו 50 אלף שקלים מוחבאים בניאגרת השירותים. לאורך הדיון החשודים דיברו וציחקקו, ואלפרון הטיח באנשי המשטרה: "מעקבים, האזנות, ואתם עדיין לא יודעים כלום. מדובר בעסק חוקי וכל מתקני האיסוף הושמו בשטח ציבורי בלבד, בלי שאיימתי על אף אחד".

מוקדם יותר היום פורסם, כי אהובה אלפרון, אימו של דרור אלפרון ואלמנתו של איש העולם התחתון יעקב אלפרון, שחוסל בחודש נובמבר 2008 בפיצוץ במכוניתו בתל אביב, ניסתה ככל הנראה להתאבד באמצעות גלולות שינה. אלפרון פונתה מביתה שברעננה במצב קל וכשהיא חשה ברע לבית החולים "מאיר" בכפר סבא. לא נשקפת סכנה לחייה. לאחרונה, וביתר שאת לאחר מות בעלה, התלוננה אהובה כי המשטרה מנהלת רדיפה אחר משפחתה. מבית החולים נמסר היא הייתה בהכרה מליאה ועוברת סדרת טיפולים ובדיקות. היא צפויה להשתחרר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully