וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקר למוות משום שקילל אותו

גלעד גרוסמן

17.5.2010 / 19:19

שלומי מזרחי, תושב נס ציונה בן 32, מואשם כי רצח בדקירות סכין את חי בן שמעון לאחר שזה אמר לו "אני אזיין אותך" במהלך קטטה. לפי כתב האישום, מזרחי הצטייד בסכין, הגיע לביתו של בן שמעון ודקר אותו עשרות פעמים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (שני) כתב אישום נגד שלומי מזרחי, בן 32 מנס ציונה, בגין רציחתו של חי בן שמעון לפני כשלושה שבועות . לפי כתב האישום, מזרחי רצח את בן שמעון בדקירות סכין בלבו, מכיוון שמספר שעות קודם לכן המנוח קילל אותו.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רונית פוזננסקי מפרקליטות מחוז מרכז עולה, כי בליל הרצח יצאו מזרחי ובן שמעון לבלות במועדון ה"הנרי" ברחובות, יחד עם מספר אנשים נוספים. בשלב מסוים התפתחה קטטה בין בן שמעון ושכנו של מזרחי, מיקי בן אבו, לבין חבר נוסף שלהם - אלירן בן חמו. מזרחי ניסה להפריד בין הנצים, ולשם כך חיבק את בן שמעון, שבתגובה אמר לו: "אני אזיין אותך".

לטענת הפרקליטות, כאשר מזרחי חזר לביתו הוא שוחח עם בן חמו, ואמר לו שבן שמעון "חי בסרט. אני לא אעזוב אותו". מאוחר יותר הגעי מזרחי לבית שכנו, שם שהו בן שמעון ובן אבו, כשהוא מצויד בסכין קומנדו. הוא תפס את בן שמעון מאחור, אמר לו "את מי תזיין?", ודקר אותו שוב ושוב בחזה ובבטן. בן שמעון הצליח לצאת מהבית, התיישב על המדרכה והתמוטט. הוא מת במקום, לאחר שאחת הדקירות חדרה ללבו. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של מזרחי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully