וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס בת"א: "הנערים אנסו בפומבי בזה אחר זה"

3.3.2010 / 12:22

כתב אישום הוגש נגד 13 הנערים ממרכז הארץ בגין שורה של מעשי אונס ומעשי סדום בנערה במשך שלוש שנים. נגד הנאשם המרכזי נטען כי סירסר בחברתו, "תקף, התעלל, ניצל וקילל אותה"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

פרשת האונס הקבוצתי בתל אביב: לבית המשפט המחוזי בעיר הוגשו הבוקר (רביעי) כתבי אישום נגד שנים עשר קטינים ובגיר אחד בגין אונס והתעללות בנערה בת חמש עשרה וחצי במשך שלוש שנים. חמישה עשר סעיפי האישום כוללים עשרות עבירות של אונס בנסיבות מחמירות, תקיפה, מעשה סדום ומעשים מגונים.

לפי כתב האישום, פגשה הנערה את הנאשם העיקרי, א', בשנת 2006 כשהיתה בת 14 במסגרת לימודיהם, ובין השניים נוצר קשר זוגי. היא סיפרה לו בשלב מסוים על אהבתה ורגשותיה כלפיו ואף הוסיפה שתעשה כל מה שיבקש ממנה, כדי שלא ייפרד ממנה. היא גם אמרה שאם ייפרדו היא תתאבד. מכתב האישום עולה כי א' ניצל את תלותה הרגשית בו והתעלל בה, תקף אותה, כינה בשמות גנאי, קילל אותה והעליב אותה. לאחר שהבין שיוכל לנצל אותה, פנה אל הנאשמים האחרים שהם חבריו ומכריו והציע להם לקיים יחסי מין עם הנערה.

"הנאשמים האחרים ביצעו בה מעשי אונס ומעשי סדום בפומבי, זה אחר זה, כל אחד לחוד ובצוותא תוך שהם יודעים כי המתלוננת אינה חפצה בקיום יחסי מין עמם, אלא נאלצת לבצע את הוראותיו של א' על מנת שלא יסיים את הקשר עימה", נטען בכתב האישום. עוד נטען כי הוא נהג להחזיק את ידה בזמן שקיימה יחסי מין עם הנאשמים האחרים, וזאת כדי להרגיעה. כמו כן נטען כי הנאשמים האחרים ידעו ונכחו באירועים בהם תקף א' את הנערה כאשר ביקשה שיאפשר לה להפסיק לקיים יחסי מין עם חבריו. כאשר באחד המקרים אמרה הנערה ל-א' שאיננה מעוניינת לקיים יחסי מין עם אחד הנאשמים, הוא היכה אותה ואמר לה "אז למה הבאתי אותך?" ואז חברו אנס אותה, נכתב.

אחד הנערים אנס, חבריו צפו בנעשה

בכתב האישום מתוארת שורה של מקרי התעללות מינית. באישום הראשון נטען כי א' ונאשם נוסף אנסו את הנערה וביצעו מעשים מגונים במשך שלוש שנים, ובמספר רב של פעמים נהג א' להביא את המתלוננת למקומות שונים שהוא קובע להיפגש עם הנאשמים האחרים מבעוד מועד כדי לאנוס את הנערה. כך, לדוגמה, בשנת 2007 אמר א' למתלוננת כי יש לו חבר שמעוניין לקיים איתה יחסי מין. היא השיבה לו כי איננה מעוניינת, אז התרגז עליה הנאשם המרכזי בפרשה ואיים עליה שלא ידבר איתה יותר. בעקבות זאת, הסכימה הנערה לקיים יחסים עם החבר.

במקרה אחר קבע א' עם שלושה מחבריו לקיים יחסי מין עם הנערה. הללו נפגשו איתה במועדון סנוקר ושם שלושה מהם אנסו אותה בזה אחר זה, והרביעי ביצע בה מעשים מגונים. במקרה אחר קבע א' עם ארבעה מחבריו להיפגש במקלט בבניין מגוריו של אחד מחבריו כדי לקיים שם יחסי מין עם המתלוננת. מכתב האישום עולה כי בזמן שאחד הנערים אנס אותה, הארבעה האחרים צפו בנעשה ואוננו. לאחר מכן, בעלו אותה חמישתם בניגוד להסכמתה אחד אחר חברו במקלט.

במקרה נוסף שמתואר בכתב האישום, בשנת 2008 נפגש א' עם הנערה ועם חברתה בביתו וקיים יחסי מין עם המתלוננת. לאחר מכן קרא לחברתה, השכיב אותה על המיטה, ניסה בכוח להפשיטה ואז ניסה לאנוס אותה. במקרה אחר, נפגשו הנערה וחברתה יחד עם א' ונאשם נוסף ואנשים נוספים שזהותם אינה ידועה, הנאשם הנוסף ביקש לקיים יחסי מין עם המתלוננת וא' לא הסכים ורק התיר לו לבצע בה מעשי סדום. לאחר מכן לקח א' את חברתה של המתלוננת לפינה במקלט ושם ניסה להפשיט אותה ונגע לה בחזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פרקליטי הנאשמים: "הכל נעשה בהסכמת הנערה"

עורך הדין אבי עמירם המייצג את אחד הנערים המואשמים בפרשה סיפר כי מרשו מודה כי קיים יחסי מין עם הנערה אולם טוען שמדובר באירועים שהתקיימו בהסכמתה המלאה. לדבריו, "הפרקליטות כבר קיבלה את מרבית גרסתו של הנער – הוא נאשם רק בשני אירועים שגם לגביהם טוען הנער שבוצעו בהסכמה. אם בית המשפט יקבל את הטענה – אז הוא יזוכה וכך אני מקווה שיקרה".

עורך הדין אשר חן המייצג נער המואשם בסיוע לאונס אמר כי כתב האישום מלמד כי למרות התמונה המזוויעה שהציגה המשטרה, יש להפריד בין הנאשמים והמעורבות שלהם. "המעורבות של הלקוח שלי היא משנית, לזמן קצר ולא מיוחס לו כל פרט של אלימות פיזית כלפי המתלוננת".

בידי הפרקליטות צילומים מסרטי מחשב המתעדים חלק מהמעשים האלימים והמיניים שבוצעו בנערה ותועדו על ידי הנאשמים. כמו כן, גרסאות הנאשמים במשטרה מאשרות את קיום המעשים המיניים ומתארות את מסכת היחסים התלותית בין המתלוננת לבין א' כמערכת יחסים של "מפקד וחיילת" או "בובה ושולט".

בתוך כך, המשטרה מחפשת עוד חשודים במעשי האונס וההתעללות. כמו כן, היא פועלת לאיתור נערות נוספות, שלפי החשד הותקפו בידי כמה מן החשודים. הפרשה נחשפה לאחר שבחודש ינואר האחרון, הגיע לידי משטרת מרחב ירקון מידע על נערה שנפלה קורבן לאונס על ידי מספר נערים בני גילה. החקירה הועברה למחלק נוער חשיפה של ימ"ר ת"א, במהלכה התברר כי מדובר בסדרה של מקרים מזעזעים, שלפי החשד היו מעורבים בהם עשרות נערים נוספים.

עדכון ראשון: 10:50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully