וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקב"ט שחסם את הפקחים ופוטר - יקודם

22.12.2009 / 20:41

בניהו שרעבי, שפוטר על ידי מח"ט בנימין מתפקידו כקצין הביטחון של בית אריה לאחר שחסם כניסת פקחים ליישוב, יקודם לתפקיד ניהולי על ידי ראש המועצה, אבי נעים. "מגבים את פעולתו בצורה מלאה"

קצין הביטחון של מועצת בית אריה, בניהו שרעבי, שפוטר היום (שלישי) על ידי מפקד חטיבת בנימין אל"ם אביב רשף, לאחר שחסם את דרכם של פקחי המנהל האזרחי מלהיכנס ליישוב - ייקודם בתפקידו. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר ראש המועצה אבי נעים כי "שרעבי הוא עובד מסור ומצטיין. לא רק שהוא לא יפוטר אלא אף יקודם לתפקיד ניהולי במועצה. אנו מגבים בצורה מלאה את קצין הביטחון".

מוקדם יותר היום, ערך מפקד חטיבת בנימין, אלוף משנה אביב רשף, שימוע לשרעבי, שבסיומו פיטר את הרכז.

השימוע נערך בעקבות עימות שפרץ בין כוחות הביטחון ותושבי בית אריה בתחילת החודש, כאשר פקחי המנהל האזרחי הגיעו מלווים בכוחות הביטחון לבית אריה על מנת לחלק צווי הפסקת עבודה. תושבי היישוב חסמו את כניסת הפקחים אליו, כאשר שרעבי חסם את הכניסה באמצעות רכב הביטחון. במהלך השימוע הבהיר אל"מ רשף לשרעבי את חומרת המעשה והודיע לו על סיום תפקידו בינואר 2010.

שרעבי ששבר את רגלו במהלך העימותים, אמר בשימוע כי לא היה מעורב באופן פיזי בעימותים וכי ניסה למנוע פגישה בראש המועצה, אבי נעים, שנעצר במהלך העימותים. נעים אמר לוואלה! חדשות כי "שרעבי הוא עובד המועצה ואנו בודקים האם היה למח"ט סמכות חוקית לערוך לו שימוע. יחד עם זאת, הוא ימשיך בתפקידו. גם המח"ט וגם המועצה מודעים ליכולות המקצועיות המעולות שלו ונעשתה כאן החלטה שגויה שיש בה טעם רע של פוליטיקה. להערכתנו, ההחלטה הזו ירדה על המח"ט מגורמים בכירים, למען יראו וייראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully