וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין מג"ב שמואשם ברצח שוחרר למעצר בית

בית המשפט המחוזי בבאר שבע החליט לשחרר למעצר בית את הקצין ניר סומך, המואשם שירה למוות בבן טל לפני כחודשיים. השחרור התאפשר לאחר שמח"ש החליט שלא לערער על ההחלטה

שי מכלוף

( צילום: שי מכלוף עריכה: עידן גוראל)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע שחרר היום (שלישי) למעצר בית את קצין משמר הגבול רב פקד ניר סומך, המואשם כי ירה למוות בבן טל בקיבוץ זיקים לפני כחודשיים. ההחלטה על השחרור התקבלה אתמול, אך בית המשפט נתן למחלקה לחקירות שוטרים יומיים כדי לערער לבג"ץ על ההחלטה. המחלקה החליטה שלא לערער על ההחלטה ולכן סומך שוחרר.

כתב האישום נגד סומך הוגש בסוף ספטמבר וממנו עולה כי, אשתו של סומך, טלי, הכירה את המנוח בן טל וכי הקשר בין השניים התהדק במהלך השנים 2005-2009. לסומך נודע על הקשר בין אשתו לבן טל והוא פעל לניתוק קשר זה, אך טל לא השלים עם ניתוק הקשר והחל להטריד את בני הזוג.

ב-13 בספטמבר הגיע בן טל אל ביתם של ניר וטלי סומך וביקש לשוחח עם טלי. במהלך הפגישה בין השניים, התקשרה טלי אל בעלה ועדכנה אותו כי בן טל הגיע אל הבית ולאחר מכן ליוותה טלי את בן טל אל רכבו ונשארה לשוחח עמו. זמן קצר לאחר מכן הגיע ניר סומך למקום והבחין בשניים משוחחים. הוא עצר את רכבו וניגש לרכבו של בן טל, הכניס את ידו ופלג גופו העליון מבעד לחלון הרכב של בן טל והלם בפניו. בעקבות כך ניסה טל לצאת מהרכב לעברו של ניר סומך ובעודו עושה כך שלף סומך את אקדחו, דרך אותו, כיוונו לעבר טל וירה לעברו שלוש יריות. ירייה אחת פגעה בראשו של טל והשנייה בצווארו והוא מת כתוצאה מהירי.

"במעשיו האמורים לעיל, החליט הנאשם להמית את המנוח, והמית אותו בדם קר, בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות שבהן יכול הנאשם לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו, ולאחר שהכין את עצמו להמית את המנוח", כתב בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully