וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאור חן ערער על הארכת מעצרו

גלעד גרוסמן

3.11.2009 / 10:44

פרקליטו של חן טען בביהמ"ש העליון כי לא ניתן להאריך את מעצרו של חן בגין חשד לרצח מכיוון שהדבר לא מצוין בבקשת ההסגרה מברזיל. הפרקליטות: להאריך מעצרו בגין עברות אחרות

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר עריכה: ענת ברק)

אליאור חן, "הרב המתעלל", ערער הבוקר (שלישי) לבית המשפט העליון על ההחלטה להאריך את מעצרו. פרקליטו של חן, אריאל עטרי, טען בדיון כי לא ניתן להאריך את מעצרו של חן בגין חשד לרצח, מכיוון שזה לא מצוין בבקשת ההסגרה מברזיל. מנגד, בפרקליטות הציגו עותק מהסכם ההסגרה וטענו שיש מקום להאריך את מעצרו של חן בגין העבירות האחרות בהן הוא חשוד.

המשטרה מייחסת לחן, החשוד כי התעלל יחד עם חסידיו בילדי משפחה מירושלים, גם חשד לניסיון רצח. כך אמר ביום חמישי האחרון נציג המשטרה במהלך הדיון בהארכת המעצר של חן בבית המשפט השלום בירושלים. לדברי נציג המשטרה, לחן מיוחסים חשדות לניסיון רצח, התעללות פיזית ונפשית בקטין, איומים ושיבוש מהלכי משפט. מעצרו הוארך בשמונה ימים, מחשש שינסה להימלט פעם נוספת מאימת הדין.

מטוסו של חן נחת ביום רביעי האחרון בצהריים בנמל התעופה בן גוריון. את חן המכונה "הרב המתעלל" ליוו בדרכו לישראל קצין המשטרה הישראלי ניצב מוטי אדרי וקצין משטרה ברזילאי. עם נחיתתו, הועבר חן בניידת משטרה לתחנת משטרת מחוז ירושלים במגרש הרוסים. הוא נחקר במשך מספר שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully