וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקצין רצח משפחתו בשל ריב על בייביסיטר"

איילה חננאל

26.10.2009 / 0:16

המשטרה מעריכה כי ויכוח שהתפתח בין מייקל פישר לאשתו הילה הוביל את מייקל לרצוח אותה ואת ילדיו ולהתאבד לפני כשנה. החקירה גם הפריכה את החשדות על רומן אפשרי שניהלה האישה

ביחידה המרכזית של מחוז המרכז במשטרה העריכו אמש (ראשון) כי הצליחו לפענח מה הייתה הסיבה שגרמה למייקל פישר, קצין בימ"ר מרכז, לרצוח את אשתו הילה ואת שני ילדיהם הפעוטים בחודש אוקטובר של השנה שעברה. בימ"ר מרכז מעריכים כי ויכוח על זהות האדם שישמור על בתם התינוקת ירדן הוביל לרצח שזעזע את המדינה. גורמים בימ"ר מציינים כי "גם הילה וגם הילדים נורו מטווח אפס, ממש כמו הוצאה להורג".

יום לפני הרצח וההתאבדות הייתה אמורה הילה, אשר הייתה באותה העת בחופשת לידה, לקחת את בנם הגדול יובל לגן. מייקל, ששירת כקצין בימ"ר מרכז, היה אמור להגיע לביתו על מנת לשמור על התינוקת ירדן. אלא שמייקל התעכב בעבודה ולא יכול היה להגיע בזמן. הוא הודיע על כך לאשתו באמצעות שליחת הודעת טקסט. בתגובה, שלחה לו אשתו הודעה זועמת וביקשה מאמה לשמור על התינוקת.

ככל הנראה, כאשר שב מייקל הביתה מהעבודה, ניצת בין השניים ויכוח וביום למחרת רצח מייקל ביריות את אשתו הילה, בנו בן ה-3 יובל ובתו התינוקת ירדן. על גופתה של הילה, שנמצאה ערומה, נתגלו סימני מאבק, והגופייה שלבשה נמשכה כלפיי מעלה בחוזקה עד שנקרעה.

אביה של הילה ז"ל, נציב בדימוס יהודה בכר, ביקש במשך תקופה להימנע מסיקור תקשורתי לפרשה, אך כעת משסגרה הפרקליטות את תיק החקירה, מבקשים בני משפחתה של הילה להזים את השמועות שבגדה במייקל וכי ילדיהם היו בעצם מגבר אחר. בדיקות ד.נ.א קבעו כי מייקל הינו אביהם של יובל וירדן,הילדים אותם רצח. חבריה של הילה מבקשים כעת להדגיש כי,"היא הייתה אם מסורה ואוהבת וחברת נפש, שחייה נגדעו על ידי מפלצת שבמו ידיו רצח אותה ואת ילדיו".

הרצח אירע באוקטובר אשתקד. מחקירת המקרה עלה כי מייקל, קצין בימ"ר מרכז, ירה באשתו הילה ובשני ילדיו יובל וירדן והתאבד וזאת לאחר שנשללה כל אפשרות כי לדירה חדר גורם חיצוני. בזמנו נמסר מהמשטרה כי למרות מאמצי החוקרים ולאחר בחינה מקיפה של חומר הראיות, לא ידוע להם על כל סכסוך שהתפתח בין בני הזוג וכי הם לא הצליחו להצביע על מניע אפשרי לביצוע הרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully