וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "הקצין ממג"ב ירה במטרה להרוג"

16.9.2009 / 11:58

בית המשפט האריך את מעצרו של רב פקד ניר סומך, החשוד בהריגת אדם שהטריד את חברתו בקיבוץ זיקים. נציג המשטרה טען כי ממצאים סותרים את טענתו שירה מתוך הגנה עצמית

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר (רביעי) בשישה ימים את מעצרו של רב פקד ניר סומך, קצין מג"ב החשוד בהריגתו של בן טל, בקיבוץ זיקים לפני שלושה ימים. בדיון בבית המשפט טענה השופטת לבנה צבר כי חלה התקדמות בחקירה, וכי בשלב זה קיים למעלה מ"חשד סביר לכך שאכן בוצעה עבירת הריגה".
ביום ראשון ירה סומך בגבר כבן 40 בקיבוץ זיקים.

לטענת קצין המשטרה, ההרוג הטריד את חברתו. בין השניים התפתח עימות מילולי, במהלכו איים ככל הנראה האיש על קצין המשטרה במוט ברזל. הקצין שחש מאויים, שלף את אקדחו וירה לעבר האיש מספר כדורים, ששניים מהם פגעו בראשו. אנשי מגן דוד אדום מצאו את המוט ליד האיש.

עם זאת, בבית המשפט טען נציג המשטרה, שמעון ארסף כי קיימת סתירה בין הממצאים הפתולוגיים לבין גרסתו של סומך. במהלך הדיון שאל פרקליטו של סומך, עו"ד אבי חימי, את ארסף לגבי הטענות שטל הטריד את אשתו של סומך. ארסף השיב שטל איים לפגוע בעצמו כמה פעמים בעקבות קשריו עם אשתו של סומך, ואף דקר את עצמו בנוכחותה. עם זאת, מדבריו עולה שישנן עדויות שסותרות את גירסתו של סומך, לפיה טל יצא מרכבו כשמוט ברזל בידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully