וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוני רון יודה ברצח רוז ויישלח למאסר עולם"

גלעד גרסמן

30.8.2009 / 20:03

על פי הדיווח מרי פיזאם לא תואשם בעבירת המתה כלשהיא ותישלח לכלא לתקופה של כחמש שנים בלבד. פרקליטיהם של רון ופיזאם: "עדיין לא נחתמה עיסקה"

האם מתגבשת עסקת טיעון בפרשת רצח הילדה רוז פיזאם? לפי מגעים המתנהלים בין הפרקליטות לסניגוריהם של הנאשמים בפרשה עולה, כי במסגרת העסקה יודה הסב רוני רון ברצח בכוונה תחילה ויישלח למאסר עולם. אמה של רוז, מארי פיזם, תיאסר למשך כחמש שנים בלבד, ללא הרשעה בעבירת המתה. על העסקה דווח בערוץ 2. היא מגיעה בעקבות התעקשות הפרקליטות על הטלת מאסר עולם לפחות על אחד מבין שני הנאשמים.

פרקליטו של רון, עו"ד גיל פרידמן, אישר לוואלה חדשות! כי מתקיימים מגעים בין הצדדים, אולם הבהיר שכרגע לא נחתם הסכם בין הצדדים. גם פרקליטתה של פיזאם, עו"ד רויטל סווייד, אמרה שבכל הקשור לפיזאם, עדיין לא נחתם הסדר טיעון.

משפטם של רוני רון ומארי פיזאם, המואשמים ברצח הילדה רוז פיזאם, נפתח במאי האחרון בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. על פי כתב האישום, השניים, שחיו יחדיו כבני זוג, התקשו בגידול רוז, שהיתה בתה של פיזאם מנישואיה לבנו של רון. פיזאם, שהחליטה כי אינה רוצה בבתה, הפצירה ברון להוציא אותה מהבית ואיימה כי תתאבד אם לא יעשה כן.

מחודש מרץ 2008 התגוררה רוז בבית אימו של רון, ויוויאן, בנתניה. ב-12 למאי 2008, ביקשה ויוויאן מרון שייקח את רוז בטענה שעליה להיעדר מביתה למספר שעות. עם זאת, היא התנתה את חזרת רוז לביתה בכך שרון ידאג לרישומה במסגרת חינוכית. בשעות אחר הצהרים יצא רון לקחת את רוז, תוך שמארי דורשת ממנו בבכי וצעקות שלא להשיב אותה לביתם.

על פי כתב האישום, בהמשך אותו היום החליטו השניים לגרום למותה של רוז. הם נטלו תיק נסיעות גדול מדירתם והכניסו אליו בגדים וחפצים השייכים לרוז. כתב האישום אינו מפרט מי מהשניים הכניס את רוז לתיק והאם היא הוכנסה אליו לפני או אחרי מותה. את התיק השליך רון לנחל הירקון. גופתה של רוז התגלתה ב-11 בספטמבר לאחר חקירה משטרתית שערכה כחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully