וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הורשעה בהריגת בנה: "לא הבינו אותה"

עדי שמחוביץ

12.7.2009 / 10:03

בעלה של אולגה בוריסוב, שהורשעה בהריגת בנה בן ה-4, טוען כי ניתן היה למנוע את הטבעת בנם היחיד. "היא חתכה את עצמה חצי שנה לפני המקרה, אבל אמרו שאין לה כלום"

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

.

אולגה בוריסוב, האם שהטביעה למוות את בנה בן ה-4 לפני כשנה בחוף בת ים, הורשעה הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בהריגה. בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון שאליו הגיעו הצדדים ודחה את מתן גזר הדין למועד אחר. הצדדים ביקשו דחייה של הדיון לצורך קבלת תסקיר מבחן לפני קבלת גזר הדין.

בעלה של אולגה, אילן יהודה, פנה לפני הדיון לאולגה ואמר לה: "עוד נהיה ביחד". אחרי הדיון אמר יהודה כי "המשפחה שלנו נהרסה כי אף אחד לא הבין את אולגה. היתה לה מצוקה, החיים שלנו נהרסו לחינם. היו הרבה אותות מצוקה, לא אחת, לא שתיים ולא שלוש. הרבה רופאים ראו אותה, אבל אף אחד לא התייחס ברצינות. כשאני רואה אותה היום בוכה, אני מתפרק. זאת אישה שרצתה למות חצי שנה לפני המקרה וחתכה את עצמה, אבל שחררו אותה ואמרו שאין לה כלום, לא התייחסו אליה ברצינות".

יהודה הוסיף כי הוא תומך באשתו וציין כי "זאת לא אולגה שעשתה את זה. היא תהיה אשתי לנצח, אני פה כדי לעודד אותה ולתת לה תקווה ותחושה שהחיים לא נגמרו. אני אהיה חזק בשבילי ובשבילה. פרקליטה של בוריסוב, עו"ד יוסי זילברברג, אמר אחרי הדיון כי "זה התיק הקשה ביותר שניהלתי. זאת דרמה וטרגדיה, אמא שמואשמת בעבירה כזאת, כלפי הבן היחיד שיש לה. הפרקליטות עשתה בתיק הזה מלאכת קודש. בשיחות איתי אולגה מדברת על מר גורלה וכל הזמן מדברת על הבן שלה".

במהלך שנת 2007, לאחר ששולב בגן ילדים, החל הבן לסבול מבעיות התנהגות שונות ובחודש מאי 2008 הוא אובחן כסובל מעיכוב התפתחותי ומהפרעת התנהגות והומלץ שישתלב בגן הסתכלותי או בגן טיפולי באזור מגוריו. על פי החשד, בעקבות מצבו של הילד, החליטה בוריסוב להמיתו. בעלה של בוריסוב, אילן יהודה, ומשפחתה מאשימים את הרשויות בכך שהתרשלו בטיפול בה לפני המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully