וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתו של טופז חשודה שניסתה לסחוט אותו

איילה חננאל

16.6.2009 / 10:39

חברתו לשעבר של הבדרן חשודה שניסתה לסחוט עשרות אלפי שקלים, ואיימה עליו כי תדווח למשטרה על מעורבותו בתקיפות

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום סטילס: ניר לנדאו, צילום וידאו: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

הותר היום (שלישי) לפרסום כי חברתו לשעבר של טופז נחקרה בימים האחרונים תחת אזהרה במחלק התשאול של מרחב ירקון, בחשד שניסתה לסחוט מטופז כספים. על פי החשד היא איימה עליו שאם לא ישלם לה, תעביר למשטרה פרטים על מעורבותו בתקיפת מנכ"ל קשת, אבי ניר.

החברה, אשר ניהלה מאוחר יותר קשר רומנטי עם עצור נוסף בפרשה, אופיר סספורטס, חשודה כי דרשה מטופז עשרות אלפי שקלים בתמורה לשתיקתה. היא שוחררה בערבות בתום חקירתה. מוקדם יותר הבוקר האריך בית משפט השלום בתל אביב ביומיים את מעצרו של אופיר סספורטס, בן 35 מחדרה, אשר חשוד כי תיכנן את מעשה התקיפה של מנכ"ל קשת, אבי ניר.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו טענה עורכת דינו של סספורטס, עו"ד דינו אדווה וייצמן, כי מאז הארכת המעצר האחרונה לא התקדם דבר ואין שום ראיות חדשות הקושרות אותו לחשדות. בתגובה ענה לה המפקח על החקירה, פקד קובי גטניו, כי בידי המשטרה ראיה נוספת, מלבד עדותו של טופז, הקושרת את סספורטס לתכנון מעשה התקיפה בניר.

אמש טען בפני הפרקליטות שכנו של הבדרן, דניאל זנקו, כי "טופז תיכנן חמישה חיסולים נוספים". זנקו חשוד בתיווך מעשי התקיפה של בן ציון ומרגלית ובתכנון מעשי התקיפה שטרם הוצאו לפועל ביניהם ניסיון התקיפה של עמוס רגב. עו"ד אלי כהן ואורי אביב המייצגים את שכנו של הבדרן דודו טופז, דניאל זנקו פנו אתמול לפרקליטות, במטרה לגבש לזנקו עסקת טיעון במסגרתה יעיד נגד טופז בתמורה לעונש מופחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully