וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז נעצר בחשד לתקיפת שירה מרגלית

איילה חננאל

31.5.2009 / 13:10

טופז עוכב היום לחקירה בחשד למעורבות בתקיפתם של סמנכ"ל רשת שירה מרגלית, מנכ"ל קשת אבי ניר וסוכנו לשעבר בועז בן ציון. המשטרה: יש ראיות נגד טופז. צפו ברגעי המעצר

נועם אשל

(צילום: נעם אשל, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

הבדרן דודו טופז עוכב לחקירה היום (ראשון) בחשד למעורבות בתקיפתה של סמנכ"ל רשת שירה מרגלית, מנכ"ל קשת אבי ניר וסוכנו לשעבר בועז בן ציון. בידי המשטרה ראיות הקושרות את טופז לתקיפתה של מרגלית ובמשטרה גם חושדים כי טופז עומד מאחורי תקיפתם של אנשי התקשורת האחרים. טופז הכחיש את כל ההאשמות נגדו.

מחר יובא טופז להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. השוטרים שהגיעו לביתו של טופז נשאו גם צו חיפוש. כמו כן, עצור נוסף בפרשה הוא שכן וחבר קרוב של טופז שעל פי החשד גייס את החשודים בתקיפתה של מרגלית.

מהמשטרה נמסר כי החומר הראייתי נגד טופז מתבסס על מעקבים ועל איכונים טלפוניים של שיחות שניהל טופז עם חלק מהחשודים. בנוסף לכך, במהלך חקירת החשודים שנעצרו לחקירה בפרשה, קשר אחד החשודים את טופז לפרשה. טופז נמצא כעת בחקירה, כאשר המשטרה הוציאה צו איסור על טופז להיפגש עם עורך דינו, עו"ד גיא שמר, אשר ראה אותו לזמן קצר. האיסור הוא למספר שעות בלבד.

בימים האחרונים נפוצו שמועות בנוגע למעורבות של טופז בפרשה. עם זאת, טופז הכחיש בשבוע שעבר את השמועות ואמר: "אני לא עצור. לא פנו אלי מהמשטרה, רק עיתונאים. אני לא יודע מאיפה זה הגיע". לדבריו, "מישהו אכזר, מטומטם, מפיץ שמועה ואין לי מושג על סמך מה. אין לי שום קשר למקרים, אין לי שום מושג. אני מוכן להיבדק במכונת אמת".

מוקדם יותר המשטרה טענה כי חשפה התארגנות פלילית לפגיעה באנשי תקשורת. בדיון בהארכת מעצרו של סלימאן חיאדרה, החשוד העיקרי בתקיפת סמנכ"לית "רשת" שירה מרגלית, אמר הבוקר נציג המשטרה, כי "אנחנו חושבים שהחשוד, יחד עם אחרים, קשרו קשר לביצוע מספר תקיפות נגד אנשי תקשורת".

בתוך כך, המשטרה עצרה הבוקר חשוד נוסף בפרשת תקיפתה של מרגלית. החשוד, מאבטח בן 38 מתל אביב, מצטרף לשני החשודים האחרים, גם הם מאבטחים, שנעצרו אמש בידי המשטרה: סלימאן חיאדרה ואיימן זבידאת, שחשוד גם בתקיפתו של האמרגן בועז בן ציון.

עורך דינו של זבידאת, רוני ברוש, טען הבוקר כי "זו שערורייה אחת גדולה מה שקורה פה, כי המשטרה דואגת שיביאו לפה את כל העיתונאים ומאשימים פה בחור שאין לו כל קשר לעניין. הוא אומר שהוא בכלל לא יודע מי היא גב' מרגלית". השופט ציון קפאח קבע היום בעת הדיון בהארכת המעצר כי דווקא "קיים חומר הקושר את החשוד למיוחס לו ולהיותו חלק מהדרג המבצע של מעשי התקיפה".

"התארגנות נגד אנשי תקשורת"

עוד ציין היום השופט, כי גרסתו הראשונית של סלימאן חיאדרה אינה עולה בקנה אחד עם הממצאים שבידי המשטרה וכי קיים חומר חדש ועדכני הקושר את החשוד ואחרים למעשי התקיפה השונים של אנשי התקשורת. לדבריו, "החשש לשיבוש הליכי החקירה בידי החשודים הוא ודאי".

מעצרם של השניים הוארך בחמישה ימים, ולדברי המשטרה "צפויים מעצרים נוספים. החשודים הם חלק מהתארגנות פלילית נגד אנשי תקשורת". עוד נמסר, כי "אנו חושבים שהחשודים, יחד עם אחרים, קשרו קשר ביחד וביצעו מספק מקרים של תקיפות נגד אנשי תקשורת במשך שבעת החודשים האחרונים"

מרגלית, סמנכ"לית התוכן והמשנה למנכ"ל זכיינית ערוץ 2 "רשת", הותקפה לפני כעשרה ימים סמוך לביתה. סמוך לשעה שש בערב, בעת שיצאה ממכוניתה, היכו אותה תוקפיה בפניה ובגופה ונמלטו מהמקום. בן זוגה של מרגלית, הפרסומאי אילן שילוח, ניסה להתעמת עם התוקפים אולם אלה התיזו עליו גז מדמיע. מרגלית נפגעה באורח קל, טופלה במקום על ידי מגן דוד אדום ופונתה באופן עצמאי לבית החולים איכילוב. לאחר אשפוז קצר, שוחררה מבית החולים כשהיא סובלת מחבלות בפנים ומשברים באף ובארובת העין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully