וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של הטוען לכתר אבוטבול בנתניה

איילה חננאל

24.4.2009 / 21:53

החשוד בהשלכת רימונים לעבר מסעדותיו של פרנסואה אבוטבול פועל, לדברי משטרה, "כדי לתפוס את מקומו בעולם הפשיעה בנתניה"

בית משפט השלום בכפר סבא האריך היום (שישי) בארבעה ימים את מעצרו של החשוד בהשלכת רימונים לעבר רשת המסעדות "בת האיכר" שבבעלותו של פרנסואה אבוטבול. על פי החשד, החשוד השליך רימון לעבר אחד מסניפי הרשת מוקדם יותר השבוע ורימון נוסף לעבר סניף אחר לפני כשבועיים. צו איסור פרסום הוטל על שמו.

החשוד, תושב נתניה בן 25, שוחרר לאחרונה ממאסר של שנתיים בגין סחיטה באיומים. גורמים במשטרה מסרו כי "הוא מוכר באזור נתניה, נחשד בעבר ברצח על רקע דרישה לדמי חסות ומקושר לארגונו של ריקו שירזי, ראש ארגון פשיעה בקנה מידה ארצי ואויב ידוע של פרנסואה".

הגורמים מעריכים כי החשוד "השליך את הרימונים לעבר מסעדת 'בת האיכר' עקב רצונו לתפוס את מעמדו של פרנסואה בעולם הפשיעה בנתניה ובגיבוי ארגונו של ריקו שירזי, שנמצא במאבק מתמיד עם פרנסואה אבוטבול ... על אזורי שליטה בעיר, גביית דמי חסות, הלוואות בשוק האפור והימורים. מטרת השלכת הרימונים היא לפגוע בעסקיו של אבוטבול. ... החשוד רוצה להיות הכוכב החדש בארגוני הפשיעה בנתניה ובשביל זה הוא צריך לדאוג שפרנסואה יהיה חלש כלכלית. עובדה - לאורך כל הזמן הזה לא ראינו שום פעולת תגובה מצידו של פרנסואה מאחר וההפסדים הכלכליים שצווי הסגירה גרמו החלישו את הארגון שלו בצורה משמעותית".

המשטרה הוציאה אתמול צו סגירה מנהלי למשך 11 ימים לרשת מסעדות "בת האיכר" של אבוטבול. הרשת מונה שלושה סניפים בעיר נתניה. שלשום, סמוך לשעה 2 בלילה, הושלך רימון הלם על אחד הסניפים. הרימון התפוצץ ליד עץ, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לפני כשבועיים, הושלך רימון נוסף לעבר סניף אחר של הרשת. בעקבותיו, הוציאה המשטרה צו סגירה למשך 14 ימים לכל מסעדות הרשת.

פרנסואה אבוטבול, אחיינו של צ'רלי אבוטבול, נעצר בתחילת חודש אפריל בעקבות האזנות סתר שערכה המשטרה לשיחותיו, בהן הוא נשמע מאיים על אשתו. האישה ואמה הגישו את התלונה במשטרה. כמו כן, אבוטבול גם חשוד בשיבוש הליכי חקירה. בית משפט השלום בתל אביב קבע השבוע כי אבוטבול, המואשם בתקיפת אשתו, יישאר במעצר עד קבלת תסקיר מבחן בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully