וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בת האיכר" שוב סוגרת את שעריה

איילה חננאל

23.4.2009 / 13:50

המשטרה הוציאה צו סגירה ל-11 ימים לרשת המסעדות של העבריין פרנסואה אבוטבול. רימון הלם הושלך הלילה ליד אחת מהן

שוב סוגרת את שעריה. בעקבות מידע מודיעיני על פגיעה נוספת במסעדה, הוצא היום (חמישי) צו סגירה מנהלי ל-11 ימים רשת מסעדות "בת האיכר" בבעלותו של העבריין פרנסואה אבוטבול. הרשת כוללת שלוש מסעדות בעיר נתניה.

רימון הלם הושלך הלילה סמוך לאחד מסניפי הרשת בנתניה. הרימון התפוצץ ליד עץ, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לפני כשבועיים הוציאה המשטרה צו סגירה לסניפי רשת המסעדות. הצו הוצא במהלך שימוע שנערך למנהל הרשת בעקבות רימון שהושלך באותו שבוע לאחד הסניפים. לדברי המשטרה, הצו הוצא בעקבות "מידע מודיעיני בדבר כוונה על פגיעה נוספת במקומות אלה".

עו"ד ד"ר ניסן שריפי, אשר ייצג היום בשימוע את מנכ"ל הרשת, מסר לוואלה! חדשות בתגובה: "בדעתנו לפנות לבית המשפט בשעות הקרובות על מנת למגר את צו הסגירה, שאין כל מקום להוציאו שכן הוא מהווה פרס לאותו עבריין שפל שזרק את הרימון. הלוואי שהמשטרה הייתה זריזה בלכידת הפושעים השפלים אשר זרקו רימוני הלם לעבר המסעדות, כשם שהיא מהירה בהעברת המידע לתקשורת".

אבוטבול, אחיינו של צ'רלי אבוטבול, נעצר בתחילת חודש אפריל בעקבות האזנות סתר שערכה המשטרה לשיחותיו, בהן הוא נשמע מאיים על אשתו. האישה ואמה הגישו את התלונה במשטרה. כמו כן, אבוטבול גם חשוד בשיבוש הליכי חקירה.

בית משפט השלום בתל אביב קבע השבוע כי אבוטבול, המואשם בתקיפת אשתו, יישאר במעצר עד קבלת תסקיר מבחן בעניינו. עם זאת, בית המשפט קבע כי המעשים המיוחסים לאבוטבול בכתב האישום, אינם מחייבים בהכרח את מעצרו עד תום ההליכים. השופט עידו דרואין כתב בהחלטתו כי "מדובר באלימות חוזרת ומתמדת, המעלה על המשיב חזקה שהינו מסוכן למתלוננת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully