וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל הג'יפ מתאונת הפגע וברח לא יישב בכלא

איילה חננאל

1.4.2009 / 14:20

5 חודשים לאחר דריסתה למוות של מיטל אהרונסון, נידון ויקטור לביא ל-6 חודשי עבודות שירות. הוא גם ישלם קנס בסך 20 אלף שקל

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: ענת ברק)

ויקטור לביא, בעל הג'יפ שדרס למוות את מיטל אהרונסון לפני כחמישה חודשים, הורשע היום (רביעי) על פי הודאתו בתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, בריחה ממשמורת חוקית ונהיגה בשכרות בלי רישיון רכב תקף. התביעה ביקשה להחמיר עם הנאשם עקב "זלזול ופגיעה בעובדי ציבור ועבירת תעבורה שיש בה סיכון ממשי למשתמשים בדרך" והשופט גזר עליו שישה חודשי מאסר בפועל שיומרו בעבודות שירות, 14 חודשי פסילת רישיון, קנס של 20 אלף שקל וארבע שנות מאסר על תנאי למשך 24 חודשים.

לביא הורשע בכך שב-17.10.2008 סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר נהג בריכבו ביציאה מנמל תל אביב לכיכר פלומר כשהוא שיכור וללא רישיון רכב תקף. לצידו ישב חברו שלום ימיני ובמושב האחורי ישב חברו שי סימון. הוא נעצר על ידי שתי שוטרות שאיישו מחסום לבדיקת נהגים שיכורים. לביא עצר, יצא מהרכב ומסר את רישיונו, אך סירב לעבור בדיקת רמת אלכוהול בדמו. בינתיים נמלטו חבריו מהמקום עם רכבו. השוטרות ביקשו לעכב את לביא לחקירה, אך זה חטף את רישיונות הרכב דחף את אחת השוטרות ופתח בריצה לכיוון רחוב הירקון. הוא נעצר לאחר כ-200 מטרים בעזרת מאבטח שנכח במקום.

חצי שעה מאוחר יותר נדרסה מיטל אהרונסון מהרצליה על ידי חבריו הנמלטים ברחוב אבן גבירול. החברים מסרבים להודות מי נהג ברכב. משפטם מתנהל בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully