וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס את חברתו לשעבר וניסה להציתה

נתיב נחמני

19.1.2009 / 10:47

צעירה בשנות ה-20 לחייה התלוננה כי בן זוגה לשעבר המתגורר בבת ים תקף אותה מינית מספר פעמים. החשוד מכחיש את המיוחס לו

תושב בת ים בן 28 נעצר בחשד לאונס ולביצוע מעשי סדום בחברתו לשעבר. הצעירה בשנות ה-20 לחייה, הגיעה לפני כשבועיים לתחנת משטרת מרחב איילון ומסרה את גרסתה לאירועים שלטענתה נעשו תוך כדי שימוש רב באלימות. החשוד יובא הבוקר (שני) להארכת מעצר.

לאחר שהצעירה הגישה את התלונה המפורטת, ביצעו שוטרי המרחב מספר ניסיונות לאתר את בן זוגה לשעבר אך ללא הצלחה. רק אתמול, לאחר שהוצא נגדו צו מעצר, התייצב בן הזוג לחקירה והיום הוא יובא כאמור להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

קצין החקירות של משטרת מרחב איילון, סגן ניצב ערן קמין, סיפר לוואלה! חדשות כי "מגרסת המתלוננת עולה כי מדובר במסכת ארוכה של התעללויות ומעשי אונס". הצעירה טענה בחקירתה כי ההתעללות בה החלה מאז שביקשה להיפרד מבן זוגה. לדבריה, הצעיר היה נוהג לקרוא לה לביתו תוך כדי שהוא מאיים על חייה ושם הוא היה מכה אותה בכל חלקי גופה, לעיתים אונס אותה ומבצע בה מעשי סדום.

הצעירה הוסיפה בחקירתה כי בן הזוג לא הסתפק באיומים מילוליים. באחד המקרים, הצעיר אף שפך עליה לטענתה דלק וניסה להציתה אך ללא הצלחה. החשוד הגיע אתמול לחקירה, הכחיש את המיוחס לו וטען כי בת הזוג מתנכלת לו מאז שהשניים נפרדו. סגן ניצב קמין הדגיש כי "חשוב להבין שהחקירה נמצאת רק בתחילתה. יש לנו פעולות חקירה נוספות לבצע ולכן ביקשנו להאריך את מעצרו של החבר לשעבר. המשטרה צפויה לבקש לקיים עימות בין השניים ולגבות מהם עדויות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully