וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון הברחת הסמים מהודו הסתיים באסלה

נתיב נחמני

30.10.2008 / 15:12

לצעיר ששב מהודו כשבבטנו מאות גרמים של חשיש, חיכתה הפתעה בנתב"ג: בלשי משטרה שהחליטו לחלץ ממנו את הסמים בדרך טבעית

תושב ירושלים בן 22 נתפס היום (חמישי) בנמל התעופה בן גוריון, בעת נחיתתו מהודו, כשבבטנו נמצאו שקיות המכילות סם מסוג חשיש הודי (ג'ארס). מנמל התעופה הוא הובל לבית החולים "שיבא" בתל השומר ובצילום רנטגן שנערך לו נראו בבטנו מאות גרמים של הסם, מחולק למנות ומגולגל בניילון נצמד.

אמש, סמוך לשעה 20:00 נחת החשוד בישראל ובאולם מקבלי הפנים, בנוסף לקרוביו, המתינו לו גם בלשי מחלק הסמים של היחידה המרכזית של מחוז תל אביב. לבלשים היה מידע מודיעיני שהחשוד, המוכר להם מתחום יבוא וסחר בסמים מתכנן הפעם לנחות בארץ כשמאות גרמים של סם אסור ברשותו. עם מעצרו בנמל התעופה, התוודה החשוד בפני החוקרים וסיפר להם שבלע את הסמים שעל פי החשד ניסה להבריח וכי הם נמצאים בבטנו.

מנמל התעופה לקחו הבלשים את החשוד לבית החולים "שיבא", שם בהסכמתו הצוות הרפואי ערך לו בדיקה הכוללת צילום רנטגן על מנת לאתר את הסם. הצוות הרפואי אף המליץ לנסות ולהוציא את הסמים במהרה מבטנו והחשוד, יחד עם חוקריו בילו את הלילה בבית החולים, בהמתנה שהסמים יצאו באופן טבעי. לבסוף, לאחר לילה מורט עצבים, נפלטו מגופו 400 גרם של חומר החשוד כחשיש הודי המחולק לתשעים ושבע מנות.

"זאת דרך מוכרת ונפוצה לייבא סמים, הוא בהחלט לא הראשון שעצרנו שניסה לייבא סמים בצורה כזאת", אמר לוואלה! חדשות סגן ניצב ידידיה סבג, ראש מפלג סמים בימ"ר ת"א. "לכל מי שחושב לפעול כמוהו בעתיד שידע שהשיטה מוכרת ושאנחנו פועלים באופן יזום ומבצעים בדיקות בכל הכניסות לארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • סמים
  • חשיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully