וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: נמנע חיסול בעולם התחתון

נתיב נחמני

24.7.2008 / 12:11

רמי יוסף וגיא שם טוב נעצרו בחשד לניסיון חיסול העבריין אביאל ווהל. המתנקש ששלחו עם מטען חבלה נתפס והפך לעד מדינה

בית המשפט התיר היום (חמישי) לפרסום כי חיסול בעולם התחתון נמנע ברגע האחרון לאחר שהמשטרה תפסה את אחד המתנקשים בדרך ליעד, כשברשותו מטען חבלה המוכן להפעלה מרחוק. המתנקש הפך לעד מדינה והסגיר את שולחיו, אחד מהם היה חשוד מרכזי בפרשת ניסיון רצח הקבלן מתי גולן והצתות מבנה שבבעלותו, שנחשפה לאחרונה, אך שוחרר מחוסר ראיות.

בית משפט השלום בתל אביב התיר היום לפרסם את הפרשה. העבריין מהרצליה גיא שם טוב, בן 34, חבר לרמי יוסף, בן 35, ששניים מבני משפחתו היו חברים בכנופיית רמת עמידר המיתולוגית, על מנת לחסל את העבריין אביאל ווהל. במשטרה מתארים את גיא שם טוב כאדם שידו בכל. אלימות, סמים, הימורים וגביית כספים, הם רק חלק מרפרטואר העבירות המפואר שלו.

בחקירה שניהלו רפ"ק מומי משולם וסנ"צ אמיר משה, ראש מפלג התשאול ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, עלה החשד ששם טוב ביקש לחסל את ווהל, לאחר שבתקופה האחרונה מספר חיילים מהמחנה שלו, גוייסו על ידי ווהל, חצו את הקווים והחלו לעבוד בשבילו.

לפני חודש נפגשו שם טוב ויוסף, שגם הוא היה מסוכסך עם ווהל, בחוות הסוסים של יוסף בשכונת התקווה בתל אביב. אתם היה גם מי שהפך לעד מדינה, הם ציידו אותו במטען חבלה המורכב משתי לבנות חבלה ונפץ המחובר למערכת הפעלה מרחוק, ושלחו אותו לדרכו. על פי החשד, התכנון היה להטמין את המטען ברכבו שלו ווהל.

מפקח ליאור שיפר, ראש צוות חקירה בתיק, סיפר לוואלה! חדשות כי העד עשה את דרכו ליעד בהרצליה כשהוא רכוב על אופנוע, אלא ששוטרי היס"מ חיכו לחשוד שיצא חמוש במטען אל משימתו. כביקשו לעצור אותו, אך אז התפתח מרדף. העד-מתנקש ניסה להימלט מהשוטרים אל תוך העיר רמת גן, אך לבסוף נתפס מרחק קצר אחרי שנכנס לעיר.

המתנקש נשבר בחקירות

כאמור, המתנקש נשבר בחקירותיו, חתם על הסכם עד מדינה וסיפר לחוקרים על מעללי שולחיו לכאורה. ב-3.7.08 נעצר רמי יוסף בשדה התעופה והיום בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בשלישית ואת מעצרו של שם טוב, עד ליום שני. במקביל, הגישה המשטרה הצהרת תובע בה היא טוענת כי יש בידיה מספיק ראיות להגשת כתב אישום נגד השניים.

יוסף אף נחשד במעורבות בניסיון רצח הקבלן מתי גולן יחד עם מספר חשודים נוספים. אז חשדה המשטרה שאב ובנו, תושבי רמת גן חברו ליוסף על מנת שיעזור להם להיפטר מבעל סופרמרקט מתחרה שנפתח ליד העסק שלהם. הם נחשדו שלאחר שהציתו את הסופרמרקט מספר פעמים על מנת לגרום לבעליו לנטוש את העסק, הם פנו לאיים על חייו של בעל המבנה, מתי גולן, ואף שלחו מתנקש שירה לעברו ביום הזכרון האחרון ופצע אותו.

יוסף, עבריין מוכר המשתייך לכנופיית רמת עמידר, היה בעבר שחקן כדורגל ידוע בליגה הלאומית. אחיו, גל יוסף, הוא הבעלים של קבוצת הכדורגל הכח רמת גן. יוסף והאב, בעל העסק שיוצג על ידי עו"ד אילן אזולאי, שוחררו כיוון שהראיות לכאורה שהיו בידי המשטרה, אותן סיפק עד המדינה, לא עומדות במבחן בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully