וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד האם המתעללת מירושלים

נתיב נחמני

6.4.2008 / 15:18

האם מואשמת בהצתת איברי הילדים ובהאכלתם בצואה. עצור נוסף בפרשה ביקש להשתחרר לחתונתו הערב. השופט: "תתחתן בתחנה"

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אם לשמונה, תושבת העיר, שהתעללה בילדיה ונגד דוד קוגמן, תושב ירושלים גם הוא, שסייע לה במעשים. בכתב האישום שמתפרס על 14 עמודים מפורטת מסכת ההתעללויות הקשה אותה עברו שמונת הילדים, בני שלוש עד 15.

הנאשמת הכירה את קוגמן באמצעות הרב אליאור חן, שעמד בראש קבוצה שנהגה ללמוד תורה ולבקר בקברי צדיקים, בה השתתף גם בעלה לשעבר של הנאשמת. לאחר גירושי הזוג סיפרה האם לחן כי היא מתקשה בחינוך ילדיה, והוא הורה לקוגמן, שבחודשים האחרונים התגורר עם האם, לבצע "תיקון" בילדים על מנת להוציא מהם את "השדים והמזיקים". על פי כתב האישום שהגיש עו"ד דניאל מור מפרקליטות מחוז ירושלים, סדרת החינוך המיוחדת כללה טלטול, הכאה, כפיתה, שריפת איברים והאכלה בצואה.

באחד מהמקרים שאירע לפני כחודש, נאשמת האם שיחד עם חברים נוספים מהקבוצה אליה היא משתייכת, היכתה באגרופים את בנה בן השלוש וחצי בראשו עד שהתמוטט בידיו של קוגמן. אחיו בן ה-13 ביקש שיזמינו לו אמבולנס, שביצע בו החייאה ופינה אותו לבית החולים כשהוא סובל מדימום תוך גולגלתי.

במועד אחר, הצמידו האם וחבריה את בנה בן השבע לתנור חשמלי עד שנשרף. אז פיזרו מלח על פצעיו ושפכו עליו אלכוהול. בבית החולים הם סיפרו שנפצע בשריפה והוא נזקק לניתוח להשתלת עור.

בתוך כך, בלשי מרחב ציון עצרו אתמול בלילה חשוד נוסף בפרשה שזהותו נאסרה לפרסום. מעצרו הוארך היום בחמישה ימים בבית משפט השלום בירושלים. בזמן הדיון אמר עורך דינו, כי מרשו אמור להתחתן היום בערב ולכן ביקש לשחררו. שופט השלום החליט בעניינו כי אם הוא עדיין חפץ להתחתן, הוא יכול לקיים את הטקס במשרדו של קצין החקירות בנוכחות שני עדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully