וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שנות מאסר לאב שהורשע באונס בתו

נתיב נחמני

27.3.2008 / 14:51

בנימין שמואלי נהג לאנוס את בתו מאז היתה בת 3. הבת, כיום בת 32, הוכרה כנכה נפשית ומתקיימת מביטוח לאומי

12 שנות מאסר נגזרו היום (חמישי) על בנימין שמואלי שהורשע באונס בתו מאז היתה ילדה בת 3, עד לתחילת גיל ההתבגרות. מגזר הדין שהגישו שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב עולה, כי שמואלי נהג להכנס לחדרה של בתו מספר פעמים בשבוע, לאחר שהורה לה ללכת לישון. אז היה אונס אותה ומבצע בה מעשים מגונים בכפיה. בנוסף נגזרו על שמואלי שנתיים על תנאי ופיצוי כספי של 228 אלף שקלים שיועברו לבתו לצורך שיקומה הכלכלי והנפשי.

מגזר הדין עולה, כי הבת סובלת כיום מפוסט טראומה, חרדה ודכאון שמונעים ממנה לעבוד. היא מתקיימת מקצבת ביטוח לאומי לאחר שהוכרה כנכה נפשית. "קשה להשוות בין נפגעות תקיפה מינית, אך מצבה של המתלוננת הוא קשה וקיצוני מכל בחינה", כתבו השופטים. "מדובר בילדה ששכבה לבדה בלילות, ונאלצה להתמודד בעצמה עם מעשיו הנוראיים של אדם שרק היתה צריכה את אהבתו".

במהלך כל המשפט וגם לאחר מתן גזר הדין כפר האב בהאשמות נגדו. לטענתו, הבת התלוננה מתוך רצון להוציא ממנו כספים. הבת בת 32 כיום. התלונה הוגשה כעבור שנים רבות מאז מקרי האונס בעקבות חלום שחלמה בגיל 23, בעת ששהתה בניו יורק. בשל החלום היא נזכרה במעשים שעשה בה אביה, והחליטה לסיים את הפרשה.

באופן יוצא דופן במקרי אונס ואלימות בתוך המשפחה, ביקשה הבת בעצמה להסיר את צו איסור הפרסום על פרטיו של אביה. לרוב, בפרשות מסוג זה נאסר פרסום שמם של המעורבים כדי להגן על פרטיות המתלוננים.

האב הואשם רק בחלק המעשים שבתו טענה שביצע בה. "ההרס הנפשי של המתלוננת הוא גדול מנשוא. אביה גזל בצורה שיטתית את תמימותה, השליט טרור ושלל את זכותה הבסיסית לכבוד. הוא מעל בתפקידו כהורה, ונתן דרור ליצריו השפלים". כתבו השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully