וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוטרות הפשיטו אותנו וערכו עלינו חיפוש"

פנחס וולף ועידן דורנר

15.1.2008 / 6:30

שבע קטינות שנעצרו בפינוי מאחז ליד בית אל, טוענות שעברו התעללות בתחנת המשטרה. "שוטר נכנס לחדר בזמן החיפוש"

שבע בנות קטינות, שנעצרו במהלך פינוי המאחז "גבעת האור" שליד בית אל לפני כשלושה שבועות, טוענות כי כשהובאו למעצר בתחנת המשטרה בנימין, שוטרות הפשיטו אותן וערכו חיפוש על גופן וכי שוטר גבר נכנס לחדר בזמן החיפוש. הבנות טוענות כי השוטרות חיפשו סמים על גופן. הן גם טוענות כי היו באזיקים בזמן החיפוש וכי לא ניתנה להן אפשרות ללון בלילה הראשון למעצר. כך נודע לוואלה! חדשות.

הקטינות שוהות בכלא מכיוון שהן מסרבות להזדהות, להיות מיוצגות על ידי עו"ד, ואף מצהירות שאינן מכירות בסמכות בית המשפט. הקטינות היו יכולות להשתחרר זה מכבר, אולם השופטים מסרבים לשחררן אלא אם כן יזדהו. הן דורשות שלא לפעול למענן וההורים נענים.

"לא יצא לנו לפגוש את בתנו ובסך הכל היתה לנו דקה וחצי שיחה טלפונית", סיפר אחד האבות לוואלה! חדשות. "הפעם הראשונה שאשתי יכולה היתה לראות את הבת היתה במשך מספר שניות בדרך לניידת המשטרה, אזוקה בידיה ורגליה". אם של קטינה אחרת מספרת שבליל המעצר הראשון לקחו שלוש בנות למחנה צבאי. לדבריה, החייל שעמד שם לא הבין איך הובילו אותן "לבית מעצר של מחבלים", כלשונה. לטענתה, לפני שהבנות התפשטו הן נאזקו על ידי שוטרים גברים.

ממשטרת שומרון ויהודה נמסר בתגובה, כי אף שלא הוגשה תלונה רשמית, טענת הנערות נבדקת לעומק, בעקבות פניית כתבים בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully