וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בצפון: שני גברים נורו למוות מרכב חולף

6.9.2014 / 16:54

השניים, בני 43 ו-37 מהגליל, נורו בפלג גופם העליון בעת שהיו בכפר מסעדה שברמת הגולן. רופא שהגיע למקום יחד עם צוות מד"א קבע את מותם. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

זירת הירי בכפר מסעדה בה נורו למוות שני גברים – 6.9.2014. מד"א
"פציעתם הייתה קשה ביותר ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם". זירת הרצח, היום/מד"א

חשד לחיסול בצפון: שני גברים נורו היום (שבת) בצהריים למוות מכלי רכב חולף בכפר מסעדה שברמת הגולן. השניים, אחד בן 43 מהכפר ראמה שבגליל והאחר בן 37 מהכפר הסמוך מרר, ספגו כמה פגיעות בפלג גופם העליון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו לזירת האירוע והעניקו לשניים טיפול רפואי ראשוני וניסו להחיותם. לאחר מכן הגיע למקום גם רופא, שנאלץ לקבוע את מותם. המשטרה החלה בחקירת נסיבות האירוע. החשד הוא כי הרקע לאירוע הוא פלילי.

משטרת גולן, בסיוע תחנות נוספות, פרשה מחסומים ופתחה בסריקות אחר רכב שנראה נמלט מהמקום. עאמל אבו סלאח, חובש בכיר במד"א והפראמדיק ודורון שיטרית סיפרו כי הגיעו לזירה ומצאו בה את שני הפצועים. "הם היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק ,עם פצעי ירי בפלג גופם העליון. ניסנו להעניק להם טיפול רפואי אבל פציעתם הייתה קשה ביותר ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם במקום".

אחד מתושבי הכפר סיפר כי ישב בביתו ושמע את הירי. "יצאתי לשם וראיתי שני גברים שרועים על הריצפה בחצר הבית הסמוך למקום שבו הם החנו את הרכב שלהם. זה מחזה קשה. אצלנו לא קורים דברים כאלה".

זירת הירי בכפר מסעדה בה נורו למוות שני גברים – 6.9.2014. מד"א
"ראיתי שני גברים שרועים על הריצפה בחצר הבית הסמוך למקום שבו הם החנו את הרכב שלהם. זה מחזה קשה"/מד"א

ביום חמישי האחרון ירו למוות אלמונים במוחמד גרא, תושב זמר בן 62, בעת שישב במכונית ביציאה מהיישוב שממזרח לנתניה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו לזירת האירוע, אך נאלצו לקבוע את מותו. כוחות גדולים של משטרה, בפיקודו של מפקד המחוז, ניצב ברונו שטיין, הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

לפני כחודשיים נורה למוות בדרי מור, אחיו של ראש ארגון
הפשע מיכאל מור, ברחוב אביר יעקב בנהריה. הוא פונה במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל, אך לאחר כמה שעות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. היורים נמלטו ובמשטרה פתחו בחיפושים אחריהם, כשהחקירה מתמקדת במישור הפלילי והוטלה על היחידה המרכזית של המשטרה במחוז חוף.

עוד בוואלה! חדשות:
"דאעש מאמן את הפעילים שיורים רקטות מסיני לישראל"
השר אהרונוביץ': "ליברמן יהיה ראש הממשלה הבא"
הוסר החשש: התיירת שאושפזה אינה חולה באבולה

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully