וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה הרוגים מירי באזור באקה אל גרבייה וטייבה

שלומי גבאי

30.8.2014 / 0:32

זוג אחים נהרג לאחר שרעול פנים פתח לעברם בירי מחוץ לאולם אירועים בג'ת, ככל הנראה במסגרת סכסוך בין משפחות. אדם נוסף נהרג כשמכוניתו נורתה בכביש 444. טרם נעצרו חשודים

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
כוחות המשטרה פתחו בסריקות אחר היורים/ניב אהרונסון

חאמד וותד, בן 49, ואחיו, אחמד וותד, בן 55, נהרגו אמש (שישי) לאחר שרעול פנים פתח לעברם בירי מחוץ לאולם אירועים בכפר ג'ת, הסמוך לבאקה אל גרבייה. חאמד הובהל לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא במצב אנוש, אולם שם מת מפצעיו כעבור זמן קצר.

אחמד וותד נחשב לראש ארגון פשע באזור מגוריו. הוא ריצה עונשי מאסר בבית הכלא על עבירות אלימות וסמים, ובמהלך השנים היו כמה ניסיונות לפגוע בו. הוא נחשב ליעד בכיר במחוז חוף של המשטרה. לפני כשלוש שנים נורה למוות אחיינו במהלך סכסוך עם משפחת פשע יריבה מאיזור המשולש

בנוסף, גבר בן 50 נפצע בינוני התקרית ואדם נוסף נפצע באורח קל. גם הם הובהלו לטיפול בבית החולים הלל יפה. חקירת האירוע הועברה לטיפול ימ"ר חוף, ואם התבררו נסיבות המקרה במלואן. כל הפצועים הם בני משפחה אחת, וככל הנראה מדובר באירוע על רקע סכסוך עם משפחה נוספת. תחנת עירון פתחה בסריקות לאיתור היורה.

עוד בוואלה! חדשות:
"פצצת זמן": בירדן חוששים מתמיכת הצעירים בדאעש
יעלון: "אינני גאה בהתנהלות השרים הצעירים בקבינט"
תקיפה ואיומים ברמת גן: "טרור כלפי עובדי העירייה"

כמו כן, נהג נורה אתמול על כביש 444 סמוך לטייבה, ולאחר מכן מכוניתו התהפכה. כוחות של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לנהג טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם מת מפצעיו. כוחות משטרה פועלים לאיתור היורה.

בנוסף, שוטרי תחנת נצרת עצרו הלילה שני גברים בשנות ה-30 לחייהם, בחשד שירו לעבר כלי רכב בשכונת הוורדים בנצרת. כתוצאה מהירי נגרם נזק לשני כלי רכב, אולם לא דווח על נפגעים. הרקע למעשה הוא ככל הנראה קטטה בה היו מעורבים. ההערכה היא שמיד בתום הקטטה אירע הירי. מהמשטרה נמסר כי ישנן ראיות הקושרות את השניים לאירוע, ומעצרם הוארך היום בבית משפט השלום בנצרת.

(עדכון ראשון: 23:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully