וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הנער שנרצח: "כך חטפו את בני". צפו

3.7.2014 / 12:30

חוסיין אבו חדיר משועפאט סיפר כי האירוע תועד במצלמות האבטחה: "החוטפים הגיעו, ראו את מוחמד, דיברו אתו, חטפו אותו בכוח ונסעו. אם זה היה יהודי, תוך 5 דקות היו תופסים אותם"

צילום: מור שאולי, חטיבת דובר המשטרה, רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

(צילום: עומר מירון)

"חטפו אותו כאן בכוח", שחזר היום (חמישי) חוסיין אבו חדיר, אביו של מוחמד אבו חדיר משכונת שועפאט שבצפון ירושלים, את האירוע שבו על פי החשד נחטף ונרצח בנו בלילה שבין שלישי לרביעי. "מי שלקח את הבן שלי זה המתנחלים, בדוק", אמר לוואלה! חדשות. "יש להם תמונה ברורה, לא צריך לבדוק. שימו אותם בטלוויזיה. חמש דקות ואתם תופסים אותם", אמר בהתייחס לסרטון ממצלמת האבטחה המוצבת מול בית המשפחה ואשר תיעדה את החטיפה.

אבו חדיר הביע אכזבה מהתנהלות המשטרה וטען שהיא לא עושה די לאיתור האשמים במות בנו. "זה בגלל שהחטוף ערבי. אם היה יהודי, תוך חמש דקות היו תופסים אותו. יש תמונות, יש הכול". לאחר החטיפה אספו בני המשפחה באזור בית חנינא הסמוכה צילומים ממצלמות אבטחה. למשפחה אין צל של ספק כי האירוע היה על רקע לאומני וכי מי שביצע אותו היו יהודים.

עוד בוואלה! חדשות:
נערכים להסלמה: אוגדת עזה מתגברת כוחות באזור הרצועה
מחאה נגד מזכ"ל בני עקיבא שתבע נקמה: "עזוב התנועה"
חשד להסתה: המשטרה תחקור את "קמפיין הנקמה"

סוהא, אמו של מוחמד אבו חדיר משועפאט שעל פי החשד נחטף ונרצח בירושלים, עם תמונתו. 2 ביולי 2014. רויטרס
סוהא, אמו של מוחמד עם תמונת בנה, אתמול בביתה/רויטרס

"אין לי ספק שאלה היו מתנחלים", אמר אבו חדיר, שרק היום התבשר כי המשטרה קיבלה זיהוי ודאי שהגופה שנמצאה ביער ירושלים אתמול בבוקר היא אכן גופת בנו. לפי מה שסיפרו לו, החוטפים הגיעו מהכביש שמול הבית, עשו סיבוב, ראו את מוחמד, חזרו, דיברו אתו, חטפו אותו בכוח ונסעו. שלושה מתושבי השכונה שהיו עדים לחטיפה רצו אחרי כלי הרכב עד שזה הגביר מהירות ונעלם בכביש המוביל לשכונת רמות. לטענתו, שני בני אדם ביצעו את החטיפה, ואדם נוסף נשאר ברכב ושימש כנהג. עם היוודע דבר החטיפה ביקש חוסיין מהמשטרה שתאתר את הטלפון של בנו, "אבל זה היה מאוחר מדי", לדבריו.

על מוחמד, תלמיד כיתה י"א בבית ספר תיכון בעטרות, סיפר אביו שהיה תלמיד טוב: "הוא היה הולך עם אנשים, עוזר להם, והיה בחור טוב". היום הקימו בני המשפחה סוכת אבלים סמוך למקום שבו מתרחשות המהומות בעקבות מותו של בנם. במקביל, העלתה היום המשטרה את רמת הכוננות באזור. זו תהיה מחר בשיאה עם הגעת מאות מתפללים לתפילות יום השישי בהר הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully