וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה: "להכריז על הרצח של שלי דדון כפיגוע טרור"

אחיקם משה דוד

29.6.2014 / 17:43

הוריה של הצעירה שנדקרה למוות לפני כחודשיים במגדל העמק יכנסו מחר מסיבת עיתונאים בה ידרשו מהמשטרה והשב"כ להודיע שהרצח היה על רקע לאומני. החקירה תחת צו איסור פרסום

למרות ההצהרות: מבוי סתום בחקירת רצח שלי דדון. צילום מסך
דדון/צילום מסך

משפחתה של שלי דדון, הצעירה שנרצחה לפני כחודשיים במגדל העמק, קוראת למשטרה ולשב"כ להכריז על המקרה כפיגוע טרור.

רק לפני מספר ימים התייצב בבית המשפחה השכולה בעפולה מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו ועדכן אותם על ההתפתחויות בחקירת האירוע - אולם מאז לא פורסם מה היא אותה התפתחות, והאם הרצח פוענח. בהמשך לכך, ואולי לאור מידע שקיים ברשות המשפחה, היא תקיים מחר (שני) מסיבת עיתונאים שבמהלכה תדרוש כאמור להודיע שרצח הבת היה פיגוע חבלני. עו"ד אמיר בר דיין המייצג את המשפחה יציג מחר עם ההורים יעקב ואילנה דדון את הסיבות שהביאו אותם לדרוש את הבקשה.

עוד בפרשה
6 חשודים ברצח שלי דדון נעצרו ושוחררו
אמה של שלי דדון: ”איך ממשיכים בלעדייך?”
המחאה האדומה של משפחת דדון: ”הרוצחים חופשיים”

על מירב פרטי החקירה הוצא צו איסור פרסום, אולם לפני כשבועיים התיר בית המשפט העליון לפרסם כי זמן קצר אחרי הרצח בראשית החודש שעבר נעצרו שישה חשודים ערבים, ואלה שוחררו אחרי כמה ימים.

המעצר של השישה הוא הסיבה להצהרתו של השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ', שלושה ימים לאחר הרצח, שלפיה חלה לכאורה "התפתחות דרמטית" בחקירה. בדיעבד התברר כי ההתפתחות שהשר דיבר עליה הייתה מוקדמת מדי והשישה שוחררו כעבור כמה ימים למעצר בית, ובהמשך שוחררו לגמרי. אהרונוביץ' ספג ביקורת קשה בעקבות אותה הצהרה, זאת לאחר שהשישה שוחררו והחקירה נקלעה למבוי סתום.

בין ששת העצורים גם קטינים, כולם תושבי צפון הארץ. הם נעצרו ביום הזיכרון לחללי צה"ל לפנות בוקר, בפשיטה של כוחות המשטרה על בתיהם. זאת במסגרת החקירה, המתנהלת בשיתוף עם השב"כ.

הרצח אירע בתחילת מאי כשדדון הייתה בדרכה לריאיון עבודה. את גופתה איתרו שוטרי סיור במגרש חנייה ליד אזור התעשייה במגדל העמק, ובמקביל דיווחו הוריה על היעדרותה במשטרה. על גופה נמצאו סימני דקירה, ובמשטרה העריכו אז כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully