וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר הסגיר עצמו למשטרה: "רצחתי את ילדיי בדקירות"

12.6.2014 / 0:18

תושב ישרש שבשפלה הגיע לתחנת המשטרה ואמר שרצח את שני ילדיו בני 10 ו-11, שהגיעו ארצה לפני יומיים לביקור מארה"ב. לפי החשד הוא קשר ודקר אותם למוות באכזריות. "מחזה מחריד"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

תושב ישרש שליד רמלה הגיע הלילה (חמישי) לתחנת המשטרה ברמלה כשהוא מגואל בדם וסיפר שרצח בדקירות את בנו ובתו, בני 10 ו-11. כוחות משטרה הגיעו לזירה ופרצו את דלת הבית, וצוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותם של השניים, כשעל גופם נמצאו סימני אלימות קשים. על פי החשד, הוא כפת אותם, השכיב אותם לרצפה ודקר אותם למוות באכזריות. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, והאב נחקר במהלך הלילה. חוקרים ותיקים ובכירים ששהו בזירת הרצח הביעו זעזוע ממה שראו עיניהם בדירה. "אפילו חיות לא מתנהלות כפי שנהג הרוצח", אמר לוואלה! חדשות קצין בכיר.

אב ממושב במרכז רצח את שני ילדיו. יותם רונן
זירת הרצח, הלילה/יותם רונן

על פי החשד, האב רצח את הילדים במטרה לנקום באשתו. השניים פרודים יותר משלוש שנים, והאם מתגוררת בארצות הברית עם ילדיה, שמבקרים בישראל פעמיים בשנה. הילדים נחתו אתמול בשעות הבוקר בישראל. "הוא רצה לנקום באישה ורצח את ילדיו. הוא קשר אותם ודקר אותם למוות באכזריות, ואחר כך הגיע לתחנת המשטרה ואמר: 'רצחתי את ילדיי'", כך סיפר אחד השכנים בזעזוע.

עוד בוואלה! חדשות:
"עוזרת הבית של שטרית איימה בתביעה על הטרדה מינית"
צה"ל חיסל פעיל טרור ברצועת עזה: "תכנן להפיל מסוק"
צעיר נהרג בזמן מרדף, המשפחה מאשימה את המשטרה

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גבר ממושב בשפלה התוודה במשטרה כי רצח את שני ילדיו, בני 10 ו-11. באדיבות המשפחה
סימני אלימות על הגופות. הילדים שנרצחו/באדיבות המשפחה
אב ממושב במרכז רצח את שני ילדיו. יותם רונן
זירת הרצח, הלילה/יותם רונן

"האבא הוא איש מדהים, נורמטיבי, שבמשך שנים נלחם על ילדיו בבית המשפט. הוא עשה הכל כדי שהילדים לא יעזבו את הארץ עם אמם. אבל בית המשפט פסק שהם יטוסו לארצות הברית עם האימא, ופעמיים בשנה יבואו לבקר בישראל. הוא אהב את הילדים, הם היו כל עולמו, אני חושב שמה שקרה כאן זה אי שפיות רגעית. אנחנו מכירים אותו מאז שהיה ילד. הוא חיי איתנו, נולד כאן, הוא היה אדם טוב שמעולם לא הסתבך, עבד ואהב את הילדים שלו", סיפרה אסנת אזולאי, שכנתו של האב.

גבר ממושב בשפלה התוודה במשטרה כי רצח את שני ילדיו, בני 10 ו-11. באדיבות המשפחה
האב החשוד ואחד מילדיו שנרצחו/באדיבות המשפחה

חוקרי משטרת מרחב השפלה עדכנו את אנשי שגרירות ארצות הברית בישראל בפרטי האירוע, שכן שני הילדים ואמם הם בעלי אזרחות כפולה – ישראלית ואמריקנית.

"מחזה מחריד"

אחד השוטרים שנכנס לזירה סיפר: "המראה שראינו הוא מחריד. הוא פגע בהם בצורה קשה, אי אפשר לתאר זאת", סיפר.

גורם נוסף במשטרה אמר לוואלה! חדשות: "הילדים הגיעו אתמול בשעות הבוקר בטיסה ממיאמי. האחיות של האב אספו אותם משדה התעופה והביאו אותם הביתה. הן היו איתם כמה שעות ואז עזבו. לקראת חצות האב הגיע לתחנת המשטרה כשהוא מגואל בדם ואמר ליומנאי: 'רצחתי את שני הילדים שלי'. כשהגענו למקום, מצאנו את הזירה במצב קשה מאוד. הוא כפת את הילדים וכיסה את עיניהם בבד. הוא השכיב אותם על הרצפה ודקר אותם בפלג גופם העליון בצורה קשה במיוחד. זו אחת הזירות הקשות שנתקלנו בהן בשנים האחרונות".

אב ממושב במרכז רצח את שני ילדיו. יותם רונן
זירת הרצח, הלילה/יותם רונן

תת ניצב יהודה בן עטר, מפקד מרחב השפלה, אמר: "זה אירוע קשה, אירוע טראגי. לקראת חצות הגיע האב לתחנת משטרה רמלה ואמר לשוטר: 'רצחתי את שני ילדיי". החשוד נמצא בחקירה. השוטרים שהגיעו לזירה פרצו את הדלת ומצאו את שני הילדים ללא רוח חיים. אנחנו בודקים את הרקע למעשה. בני הזוג פרודים יותר משלוש שנים".

לדברי גורם בכיר במשטרה, לפני שנפרדו ההורים, הוגשו שתי תלונות נגד האב על אלימות במשטרה – האחת בשנת 2009 וקודם לכן ב-2005. במשטרה בודקים את המניע למעשה, אך על פי הערכה ראשונית, האב עשה זאת מתוך נקמה באם הילדים.

בני משפחה ושכנים רבים המתגוררים בסמוך התאספו ליד זירת הרצח והתקשו להאמין. "המשפחה היא טובה, שורשית, הסבא היה שוטר לשעבר שעוסק הרבה בתמיכה במשפחות נזקקות. לא היינו מאמינים שזה מה שיקרה", אמרו.

אב ממושב במרכז רצח את שני ילדיו. יותם רונן
"הוא היה אדם מדהים". מאות שכנים במקום הרצח, הלילה/יותם רונן
אב ממושב במרכז רצח את שני ילדיו. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי
אב ממושב במרכז רצח את שני ילדיו. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי
אב ממושב במרכז רצח את שני ילדיו. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

בספטמבר האחרון אב מהשרון רצח את שני ילדיו הקטנים והתאבד בתל אביב. האב, אלי גור בן ה-52, השליך את הילדים, עדן ויהב בני השלוש והחמש, מגג בניין בן 11 קומות ברחוב אליהו ברלין שבצפון תל אביב, ואז קפץ בעצמו. תחילה נפצעו השלושה באורח אנוש, אולם כעבור זמן קצר נקבע מותם. כפי הנראה האב, שהוצא נגדו צו הרחקה והיה בהליכי גירושים מאשתו, רונית גור, הגיע לביתה שבאזור השרון וחטף את הילדים. לטענת האם הוא איים שהוא הולך לרצוח אותם. בעקבות זאת פנתה האם למשטרה.

ביולי 2010 רצח איתי בן דרור מנתניה בדקירות סכין את שלושת ילדיו: אור בן ה-5, רוני בת ה-8 ועומר בן ה-10. האב השכיב את ילדיו לישון ואז רצח אותם בדקירות וכיסה את הגופות בשמיכות. גופות הילדים נמצאו במיטת אביהם כשעליהן סימני דקירה רבים. המניע לרצח היה נקמה באשתו, ועל כן רצח אותם ביום הולדתה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ישרש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully