וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של שלי דדון למשטרה: "חשבו שזאת הבת שלכם"

אחיקם משה דוד

15.5.2014 / 17:58

יעקב דדון התייחס למבוי הסתום שאליו הגיעה המשטרה בחקירת רצח בתו, וביקש מהמשטרה "לא להניח לחקירה". כמו כן, התיחס לחוק שימנע שחרור מחבלים: "מי שלקח חיים - שיישב חיים"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

יעקב דדון, אביה של שלי דדון מעפולה שנרצחה בחודש שעבר באזור התעשייה במגדל העמק, התייחס היום (חמישי) למבוי הסתום שהגיעה אליו המשטרה בכל הנוגע לחקירת רצח בתם. "אני מבקש מחוקרי המשטרה והשב"כ לא להניח לרגע לחקירה ולעשות הכול על מנת להביא את הרוצחים לדין. אני רוצה שהם יחשבו כאילו היא הייתה הבת שלהם", אמר והוסיף כי "לכל אחד יש ילדה שקטנה שהולכת לסופר ולעבודה".

עוד בוואלה! חדשות:
אהרונוביץ': לא בטוח שרצח שלי דדון הוא לאומני
אישום נגד רוצח גריידי: ’סכין קצבים ואגרופים’
המונולוג של שולה זקן: ”לא יכולתי יותר עם השקר”

לדבריו, מאז האירוע הוא מקבל אלפי תגובות מרחבי הארץ של אנשים הפוחדים לשלוח את ילדיהם מחוץ לבית: "כל אימא שיש לה ילדה מחוץ לבית הזדעזעה. אלפים הזדעזעו מכל הארץ, יש אנשים שלא נותנים לילדים שלהם לצאת. לאיזה מצב הגענו? אנחנו צריכים שאנשים ידעו שאם הם לוקחים חיים שלמים הם לא יוצאים חיים שלמים ,כמו יגאל עמיר שלא יוצא. אני לא חושב שהדם של ראש הממשלה נחות מדם של ילדה קטנה".

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ מגיע לבית משפחת דדון בעפולה בעקבות התפתחות בחקירת הרצח של שלי דדון. מאי 2014. ערן גילווארג
השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' בבית הוריה של שלי דדון בעת השבעה/ערן גילווארג

"אני רוצה שיאיר לפיד והמפלגה שלו יפסיקו להילחם ביניהם למי יש יותר כוח. שיפסיקו לשים מקלות בגלגלים של החוק הזה. מי שלקח חיים - שיישב חיים. רוצחים משתחררים אחרי 15 שנה ועושים לנו "וי" עם הידיים. עדיף שיתמכו בחוק ויפסיקו לעשות זיגזג", אמר דדון.

היום בבוקר הגיעו חוקרי המשטרה לבית משפחת דדון בעפולה ועדכנו את בני המשפחה על האפשרות שתהיה התפתחות מאכזבת בחקירה. ההתפתחות אכן התרחשה בסופו של דבר והביאה את החקירה למצבה הכמעט התחלתי - וזאת בניגוד להצהרותיו של השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', לפני עשרה ימים על כך שיש "התפתחות דרמטית" בחקירה.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully