וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח התלונן על השר פירון: "צרך ריטלין ללא מרשם"

לאחר שהודה שר החינוך שהוא משתמש בתרופה, הגיש נגדו סטודנט למשפטים תלונה במשטרה. "מדובר בעבירה לפי פקודת הסמים המסוכנים", הסביר פרקליטו. "אינו יכול להיות חסין מעונש"

מערכת וואלה!

שר החינוך שי פירון הודה לפני כשבועיים בתכנית הילדים "תראו אותי" בטלוויזיה החינוכית שהוא משתמש בריטלין ברגעים קשים. בעקבות הדברים, ספג פירון ביקורת הן על כך שהשתמש בריטלין, והן על שלקח את הכדורים מילדיו, אך הביקורת לא הסתכמה בתגובות תקיפות.

אתמול הגיש סטודנט למשפטים מאזור המרכז, שמוליק לזרוביץ', תלונה במשטרה נגד פירון על כך שהשתמש בריטלין, תרופה המיועדת לטיפול בהפרעות קשב וריכוז, ללא מרשם. לדבריו, כששר חינוך עובר עבירה הוא אינו יכול להיות חסין מפני עונש. "כולם כפופים לחוק", טען.

שר החינוך שי פירון במסיבת עיתונאים בה מודיע על ביטול הפסיכומטרי. ינואר 2014. דרור עינב
"גם לא מכבד את החוק וגם קורץ בחצי עין לגבי איסורים בתחום הסמים". פירון/דרור עינב

עורך דינו של לזרוביץ, יהונדב בר-עוז, הסביר: "התלונה הוגשה על ידי אזרח מודאג, איש עקרונות. מדובר בעבירה על פי פקודת הסמים המסוכנים שדינה שלוש שנות מאסר או קנס בסכום נכבד שכל אזרח מן היישוב היה יכול למצוא את עצמו עומד לדין עליה. לפחות על פי התכנית המדוברת, שר החינוך גם לא מכבד את החוק וגם קורץ בחצי עין לגבי איסורים בתחום הסמים".

המשטרה אישרה כי התלונה הוגשה. השר פירון סירב להגיב לדברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עוד במהדורה:

מחאת הבננות נגד גזענות בספורט מגיעה לישראל: שחקן ברצלונה, דני אלבס, הגיב בנונשלנט למחווה גזענית נגדו במהלך משחק נגד ויאריאל, וסחף אחריו ספורטאים ואוהדי כדורגל רבים לקמפיין אינטרנטי נגד גזענות. כעת הקמפיין חוצה את גבולות אירופה ומגיע לישראל - אילו ספורטאים ישראלים הצטלמו עם בננות ואיך התמודדו במגרשי הכדורגל הישראלים עם מקרים דומים?

טקס המסעדות הטובות בעולם: אתמול בלונדון נערך טקס האוסקר של עולם הקולינריה כאשר את תואר המסעדה הטובה בעולם קטפה שוב מסעדת "נומה" הדנית. ריטה גולדשטיין, כתבת וואלה! אוכל על מנות הגורמה שמגישה המסעדה שהגיעה למקום הראשון וגם מה הסיכויים של מסעדה ישראלית להיכנס לרשימה הנכספת?

התחזית: הלילה בהיר, מחר ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully