וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומים בני חודשיים אושפזו עם חבלות - ההורים נעצרו

4.11.2013 / 7:45

השניים אושפזו לפני כשבוע במרכז הרפואי איכילוב בת"א כשהם סובלים מחבלות אך מצבם מוגדר קל. ההורים מובאים כעת לדיון בהארכת מעצרם בחשד להתעללות. "משפחה אוהבת ותומכת"

תאומים בני חודשיים מאושפזים זה כשבוע בבית החולים "דנה" לילדים במרכז הרפואי איכילוב שבתל אביב. השניים סובלים מחבלות, אך מצבם מוגדר קל. אמש (ראשון) עצרה המשטרה את הוריהם של השניים, תושבי תל אביב בשנות ה-30 לחייהם, בחשד להתעללות בחסר ישע לאחר שבקרב הצוות הרפואי עלה חשד שהתאומים טולטלו. בתום חקירתם, המשטרה החליטה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם. בהתאם לחוק, הודיע בית החולים למחלקת הרווחה בעירייה על המקרה. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

נושא: ביה"ח איכילוב, שם נקבע הערב מותו של הסופר יורם קניוק. יוני 2013. דרור עינב
בית החולים איכילוב בתל אביב/דרור עינב

לפני כחודשיים העיד תושב המרכז בן 38, אבי התאומים הנאשם בהריגת בנו התינוק בינואר 2012, בפרשה המכונה "האב המטלטל". "מעולם לא פגעתי בילדיי ולא התכוונתי", אמר בעדותו בבית המשפט המחוזי בתל אביב."עמלתי, עמלנו, להביא אותם לעולם לא כדי לפגוע בהם. זו תחושה נוראית שמאשימים אותך בדברים נוראים. מעולם לא פגעתי בילדיי. ברגע שראיתי מה קרה לבן שלי אני רצתי אליו. אני חף מפשע".

האב סיפר כי ביום שבו אושפזו ילדיו, חזר מהעבודה לעזור בבית, ובשלב מסוים אשתו הלכה לישון. "הבן בכה ולא נרגע", העיד. "ניסיתי להרגיע אותו. ניסיתי בכל דרך אפשרית - נתתי לו מוצץ, שמתי אותו על הטרמפולינה ונדנדתי אותו עם הרגל בעדינות". בשלב מסוים, על פי עדותו, האם קמה וכעבור זמן מה יצאה מהדירה כדי לעשן סיגריה. "באותו זמן הייתי במטבח, עד ששמעתי את הבן בוכה", סיפר בבכי. "נבהלתי מאוד. ניגשתי אליו והוא היה חיוור. הרמתי אותו עם הראש אליי בתמיכה ודיברתי אליו, אבל הוא לא הגיב לי. הוא היה לבן".

הוא סיפר כי שניות ספורות לאחר מכן אשתו חזרה לדירה. "אמרתי לה: 'משהו לא בסדר, הילד לא מגיב לי'. היא רצה מיד לשכנים שאתם כל הזמן התייעצנו. השכן הגיע, קלט שמשהו לא בסדר. הזעקנו אמבולנס תוך מספר דקות הוא הגיע", סיפר. לדבריו, אשתו של השכן נשארה עם בתם של בני הזוג בזמן שהם מיהרו עם בנם לבית החולים.

עו"ד יפים וקסלר, המייצג את ההורים, אמר כי הם מכחישים לחלוטין את החשדות, והוסיף: "זו משפחה אוהבת ותומכת. שני ילדים מטופחים, שני הורים למופת". הוא סיפר כי ההורים "מאוד מודאגים בנוגע לילדים. זה הדבר היחיד שהם חושבים עליו".

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

לקריאה נוספת
”האב המטלטל” העיד: ”מעולם לא פגעתי בילדיי”
אם חשודה שהתעללה בבנה הפעוט: ”סימני כוויות”

(עדכון ראשון: 21:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully