וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל תומר חזן נרצח בגדה: כך זה התבצע, שלב אחר שלב

21.9.2013 / 19:45

חזן הכיר את נדאל עמאר ממקום עבודתם המשותף בבת ים, והסכים לנסוע עמו לכפר שבו הוא מתגורר. עמאר, מצדו, התכוון לסחור בגופה כדי לשחרר את אחיו שכלוא בישראל. כך זה קרה

צילום: דניאל בוק, עריכה: ליאור נאור

חייל צה"ל, סמל תומר חזן בן 20 מבת ים, נרצח ליד קלקיליה בידי פלסטיני שרצה להשיג קלף מיקוח בשחרור אחיו מהכלא בישראל. בשעות האחרונות מבצעות יחידות ימ"מ ודובדבן מעצרים של גורמים נוספים ברצח, שבעקבותיו פעלו צה"ל ושב"כ לאיתור הגופה - שנמצאה היום (שבת) בסיוע חיל האוויר. כך זה קרה, שלב אחר שלב.

שישי בבוקר: נדאל עמאר, תושב קלקיליה בן 42, משכנע את חזן, חברו לעבודה במסעדת "צחי בשרים" בבת ים, להגיע עמו לשטחים. השניים נוסעים במונית עד למחסום ההתנחלות שערי תקווה. לפי החשד, הרקע לפגישה בין השניים הוא פלילי.

שישי בצהריים (הערכה): השניים מגיעים לשטח פתוח ליד הכפר סניריא, שם החייל מושלך לבור מים. לפי הערכות במערכת הביטחון, החייל לא נרצח טרם נפילתו, ונהרג מעוצמת מכת הנפילה לבור.

22:00, שישי: החייל מוגדר נעדר. כוחות צה"ל ושב"כ מקימים חמ"ל מודיעיני ופותחים בחיפוש אחר חזן.

שבת לפנות בוקר: במהלך החקירה מתברר כי נדאל עמאר הוא שחטף את החייל. בעקבות המידע, כוחות שב"כ, ימ"מ וצה"ל פושטים על ביתו, והוא ואחיו נעצרים ומועברים לחקירת שב"כ.

הכפר עזון בשומרון, תומר חזן, ספטמבר 2013. שלומי גבאי
לפי החשד, הפגישה בין השניים הייתה על רקע פלילי. חזן ברקע הכפר שבו נרצח/שלומי גבאי

שבת בבוקר: עמאר מודה כי הוביל את החייל לשטח פתוח, צפונית לכפר סניריא. הוא מספר לחוקריו כי המניע לרצח הוא שחרור אחיו שמרצה בישראל עונש של 29 שנות מאסר בגין שילוח מחבלת מתאבדת. עוד עולה מהחקירה, כי עמאר עבד ללא היתר בשטח ישראל.

שבת בצהריים: חיל האוויר מאתר את גופת החייל. ההודעה על דבר מותו נמסרת למשפחתו. במקביל נמשכת החקירה, וצפויים מעצרים נוספים בפרשה.

שבת בערב: עשרות חברים וקרובי משפחה מגיעים לבית משפחת חזן בבת ים. מכריו מספרים כי מדובר באדם טוב ומוכר באזור, שבעבר למד בישיבה בעיר. בחודשים האחרונים עבד כשליח במסעדה.

מוצאי שבת: הנהלת מסעדת "צחי בשרים" שבה הועסק הפלסטיני ללא היתר, מוציאה הודעה שבה טוען בעליה: "אני אף פעם לא העסקתי עובדים בלתי חוקיים. גם ככה אנחנו כאובים על הילד שלנו שנרצח, אנא אל תוסיפו לכאב. אני ומשפחתו בשוק, וכמובן כל הצוות. כולנו עבדנו עם נדאל יום יום והוא לא הראה שום סימנים שלא שונא יהודים, ההיפך".


עוד בנושא
חייל פותה בידי פלסטיני שעבד עמו - ונרצח ליד קלקיליה
החטיפה והרצח בגדה: החשש הגדול של צה"ל התממש

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חפ"ק צה"ל בשערי תקווה, ספטמבר 2013. שלומי גבאי
חפ"ק צה"ל בשערי תקווה, ספטמבר 2013/שלומי גבאי
גופת חייל צה"ל אותרה באזור יהודה ושומרון. שלומי גבאי
גופת חייל צה"ל אותרה באזור יהודה ושומרון/שלומי גבאי
כוחות הביטחון בשערי תקווה, 21 בספטמבר 2013. שלומי גבאי
כוחות הביטחון בשערי תקווה, 21 בספטמבר 2013/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully