וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אם נתנה לבנה הפעוט לעשן מריחואנה – ונעצרה

בסרטון נראית רשל בראטן מארה"ב נותנת לבנה בן השנתיים לשאוף מבאנג, כשברקע קולות צחוק. במהלך מעצרה אותרו גם 40 שתילי מריחואנה. "זאת הייתה בדיחה וטעות טיפשית", אמרה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

יש אימהות ויש אימהות: רשל בראטן, תושבת מדינת וושינגטון בת 24, מצאה דרך יצירתית במיוחד לשעשע את בנה, פעוט בן שנתיים. בסרטון שתועד בטלפון סלולרי נראית בראטן מגישה לבנה באנג – כלי לעישון מריחואנה – ומאפשרת לו לשאוף מהסם למשך כמה שניות. לאחר השאיפה נראה הפעוט משתעל, כאשר קולות של אנשים צוחקים נשמעים ברקע. אם לא די בכך, במהלך מעצרה של בראטן איתרה המשטרה 40 שתילי מריחואנה.

אם נתנה לבנה הפעוט לעשן מריחואנה - ונעצרה. תמונות גולשים
הפעוט ואחיו הועברו להשגחת הרשויות/תמונות גולשים

יתכן שהפעוט נהנה מההתנסות, אך מי שפחות התלהב מכך היא המשטרה המקומית, שביום שישי האחרון עצרה את האם. היא נאשמת בסעיפים שונים, ביניהם מתן חומר אסור לקטין. לפי תחנת הטלוויזיה המקומית "KOMO TV", בראטן אמרה לחוקריה: "אני מניחה שזאת הייתה בדיחה וטעות טיפשית שלא באמת הייתה מצחיקה". לדבריה, בנה לא חש ברע לאחר העישון.

מאז המקרה הועבר הפעוט להשגחת הרשויות, יחד עם אחיו בן ה-5. אמם תישאר במעצר עד להשגת ערבות בסך 5,000 דולרים. מדינת וושינגטון היא אחת המדינות היחידות שבארצות הברית שמתירות לתושביה להחזיק ברשותם כמות קטנה של מריחואנה לצריכה אישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully