וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 57 ניצל מינית קטינים ובעל נערה

26.12.2012 / 13:29

יעקב לוי מירושלים חשוד בשורת עבירות מין שביצע לכאורה בנערים ובנערות במקלט של בניין מגורים, שם הוא אירח אותם. בין היתר הוא צילם את הקטינים בעירום והפיץ את התמונות

פרשת ניצול מיני חמורה של נערים ונערות בירושלים: משטרת ירושלים עצרה אתמול (שלישי) בשעות הבוקר גבר בן 57 בחשד שקיים יחסי מין עם נערה, ובחשד שביצע מעשה מגונה בנער נוסף אחר. עוד הוא חשוד שניצל הקשר שיצר עם בני נוער, אותם הוא אירח במקלט שטיפח כמועדון בבניין מגורים בעיר, על מנת לצלמם בעירום ולהפיץ את תמונותיהם.

החשוד הוא יעקב לוי, תושב הבירה, ונגדו עומדות שורת חשדות בהן סרסרות בקטינות, בעילת קטינה, מעשה מגונה בקטין וצילום והפצה של תמונותיהם. מיד עם מעצרו, שהתאפשר בתום חקירה סמויה שנמשכה כחודשיים, נעשה חיפוש בביתו - ממנו הוחרמו מחשבו האישי, לצד דיסקים ומסמכים. באותם האמצעים, כך על פי החשד, עשה לוי שימוש על מנת לאחסן ולהפיץ את תמונות העירום של הקטינים. בחקירתו קשר עצמו החשוד לקורבנות, אך הכחיש את החשדות המיוחסים לו.

מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים, צפי למעצרים נוספים

עו"ד רמי זוכוביצקי, סנגורו של לוי מטעם הסנגוריה הציבורית, טען כי מדובר באדם ללא עבר פלילי, אלמן ונכה ברמה של 100% עקב תאונת דרכים שעבר. לדבריו, כל החומרים שעשויים לשמש ראיות נגד מרשו כבר מצויים בידי המשטרה, ועל כן סבר שיש לשחררו ממעצר תוך הרחקתו מהשכונה ומהעיר. מנגד, נציג המשטרה טען בדיון בבית המשפט כי מדובר בחקירה ארוכה ומסועפת שנמצאת בראשיתה, וכי עלולים להתגלות קורבנות נוספים. לפיכך, כך טען, אם ישוחרר החשוד הוא עשוי ליצור קשר עם הקטינים ובכך "להשפיע עליהם".

בתחילת הדיון ביקש סנגורו של החשוד לאסור את פרסום שמו ופרטיו, אך שופטת בית משפט השלום, ענת זינגר, סברה כי הפרסום חשוב משום שיש בידו לגרום לנערות ונערים נוספים שנפגעו להתלונן. המשטרה ביקשה להאריך את הארכת מעצרו של לוי בתשעה ימים, אך בית המשפט הסכים להאריכו רק בחמישה לשם השלמת פעולות החקירה. במשטרה מסרו כי צפויים מעצרים של מעורבים נוספים בפרשה החמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully