וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,500 מסרונים נשלחו מבועז הרפז לרונית אשכנזי"

תדהמה במערכת הביטחון מהחשיפה בערוץ הראשון, לפיה קצין המודיעין היה בקשר הדוק עם רעיית הרמטכ"ל לשעבר. רונית אשכנזי הדליפה לבועז הרפז, לכאורה, את הפרסומים על החקירה בעניינו

במערכת הביטחון הגדירו אמש (שישי) את החשיפה החדשה בפרשת בועז הרפז כלא פחות מאשר "תדהמה". כתבת הערוץ הראשון, איילה חסון, חשפה במהדורת "יומן" כי בין גבי אשכנזי לקצין המודיעין הבכיר, בועז הרפז, התקיים לכאורה קשר הדוק ביותר, בניגוד למה שטען הרמטכ"ל לשעבר. עוד נחשף כי רעייתו של אשכנזי תיווכה, לפי החשד, בין הרפז ובעלה לאיש עסקים מקסיקני, לצורך חתימה על עסקת נדל"ן רווחית, שלא יצאה לפועל בסופו של דבר.

"בצבא נדהמו הערב לשמוע על הגילויים החדשים", אמר קצין בכיר לוואלה! חדשות. לדבריו, נוכח החשיפה והחשדות שעולים ממנה, על מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס לפתוח בחקירה מחודשת בעניינו של הרפז - ולא להסס לפנות גם למשטרה בחשד לפלילים.

מהדיווח עולה חשד חמור נוסף, לפיה רונית אשכנזי הדליפה להרפז כי העיתונאי אמנון אברמוביץ' עומד לפרסם את מעשיו בערוץ 2. כמו כן, עולה לכאורה שהיא אף סייעה לקצין המודיעין הבכיר לאסוף מידע על חריגות הבנייה שבוצעו בתכנון ביתו הפרטי של גלנט, ולהעבירו לגורמים עלומים. כזכור, הסערה הציבורית סביב מה שכונתה ה"ווילה המבוצרת והראוותנית" של גלנט, פגעה פגיעה עמוקה בתדמיתו של המועמד המוביל לרמטכ"לות.

עוד באותו נושא:
גבי אשכנזי העיד בפני המבקר בפרשת המסמך
ספר חדש: "אשכנזי הפעיל את הרפז כמרגל אצל ברק"
המשטרה סגרה את התיק בפרשת הרפז הנוספת

בועז הרפז משתחרר ממעצר ספטמבר 2010. אורי לנץ
בועז הרפז. שלח 1,500 סמסים לרעייתו של גבי אשכנזי, שהכחיש את ההיכרות המעמיקה בין שתי המשפחות/אורי לנץ

חסון פרסמה הקלטות של שיחות שקיימה עם הרפז, ששימש קצין בכיר במערך המבצעים המיוחדים של אגף המודיעין בצה"ל. בהקלטות, הודה בפניה הרפז כי היה מ"באי ביתו של אשכנזי" - זאת, למרות שהרמטכ"ל לשעבר הצהיר שלא הייתה בין השניים היכרות של ממש. הקשר בין אשכנזי להרפז נחשף במסגרת חקירת "מסמך גלנט", שלאחריה בוטל מינויו של גלנט בעקבות החלטת היועץ המשפטי יהודה וינשטיין שקבע שקיים "קושי ערכי ומשפטי" במינוי. הרפז חשוד כי עמד מאחורי הפצת המסמך המזויף, שנועד לחזק את תדמיתו של גלנט, ולהכפיש את המועמדים האחרים לתפקיד הרמטכ"ל.

בועז הרפז מתראיין לאיילה חסון בערוץ הראשון. תאגיד כאן
אחד מהמסרונים שנחשפו, בהם עולה כי הרפז תיווך בין משפחת אשכנזי לתורם אמיד ממקסיקו/תאגיד כאן

הערוץ הראשון פרסם כי רונית אשכנזי, רעייתו של הרמטכ"ל לשעבר, החליפה עם הרפז כ-1,500 מסרונים במשך תקופה ארוכה. מהחשיפה עולה קשר הדוק בין שתי המשפחות. עוד נשמע קולו של הרפז כשהוא מספר לחסון כי "הביא תורם עשיר" שיעניק כספים לקרן "אמץ לוחם" של האגודה למען החייל. חסון הקשתה על הרפז ושאלה אותו מה מעמדו המשפטי כיום, שכן הוא עדיין נתון בחקירה. הוא השיב לה כי הוא מנוע מלצאת מהארץ, בשל "סיבות נקמניות". הדבר, לטענתו, פוגע בפרנסתו, שעיקרה בחו"ל.

לפנייה לכתב:
amirbohbot@walla.co.il

עדכון ראשון: 21:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully