וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מרגול: שלום דומרני שוחרר למעצר בית

אחרי שהמשטרה העלתה חשדות, לפיהם העבריין שלום דומרני מעורב בפרשת הסחיטה בה נקשר שמה של הזמרת מרגלית צנעני, הוחלט לשחרר אותו למעצר בית. פרקליטו: "הוא לא מעורב"

העבריין שלום דומרני שוחרר בצהריים (ראשון) ממעצר בתום חקירתו בנוגע לחלקו בפרשת הסחיטה בה מעורבת הזמרת מרגלית צנעני, במשרדי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית. המשטרה לא תבקש להאריך את מעצרו, והוא ישוחרר בחזרה למעצר בית בו הוא נתון עקב פרשת ההשתלטות על שוק הגז בשדרות.

דומרני נעצר ביום רביעי שעבר, בחשד למעורבות בסחיטה באיומים של אסף אטדגי, אמרגנם של צנעני ושל הזמר עומר אדם. בשבוע שעבר העלו במשטרה את החשד כי צנעני פנתה, בנוסף לארגונו של העבריין עמיר מולנר, גם לארגון הפשע של דומרני במטרה שיסייע לה ליישב את הסכסוך הכספי שיש לה עם אטדגי.

עוד על פרשת מרגול
פרשנות: בקרוב מרגול תשוחרר למעצר בית
שלום דומרני התפרץ על השופטת והוצא מהאולם
מרגלית צנעני תישאר במעצר, המשטרה: "סחטה לאורך זמן"

מרגלית צנעני בדיון הארכת מעצרה. דרור עינב
"בכל מקרה מדובר בסכסוך אישי, ולא באישה שמסתובבת ברחובות ודוקרת אנשים". מרגלית צנעני/דרור עינב

"מדובר במכה הראשונה למשטרה בתיק מרגלית צנעני", כך אמר עו"ד משה שרמן, סנגורו של דומרני, בעקבות ההחלטה. "כל התאוריה של המשטרה, לפיה צנעני הפעילה במקביל שני ארגוני פשיעה, נפלה. המשטרה הדליפה זאת עוד בטרם היו בידיה ראיות. על המשטרה לחדול מלהשתמש בתקשורת לצורך חקירותיה. בכך היא זורעת דיס-אינפורמציה בציבור".

עו"ד שרמן התייחס גם לחשדות נגד מרגלית צנעני. "אני מציע לציבור לא להתרגש גם אם יוגש כתב אישום נגד צנעני", אמר. "מה שהמשטרה עשתה לה הוא פשוט פתטי, מגעיל וחסר רחמים. לא ייתכן שהאישה הזאת מסוכנת לציבור. בכל מקרה מדובר בסכסוך אישי, ולא באישה שמסתובבת ברחובות ודוקרת אנשים".

בדיון בהארכת מעצרו של דומרני בשבוע שעבר טענה המשטרה כי יש בידיה ראיות לכך שדומרני הוא זה שתיווך בהליך הבוררות בין צנעני לאטדגי. נציג המשטרה אמר בדיון כי בידי המשטרה הקלטה בה נשמע מיכאל חזן כשהוא אומר לצנעני "אל תדאגי, שלום סידר את אלכס לבוררות".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully