וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה ביקשה לבטל האישומים נגד שטראוס-קאהן

בעקבות בעיות בתיק נגד יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר דומיניק שטראוס-קאהן ביקשה התביעה לבטל האישומים נגדו. עורך דינה של החדרנית: "התובע הפנה גבו לקורבן ולראיות"

התביעה בניו יורק הגישה אמש (שני) לבית המשפט בעיר בקשה לבטל את האישומים כנגד יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר דומיניק שטראוס קאהן שהואשם באונס של חדרנית במלון בניו יורק. במקביל הגישו עורכי דינה של החדרנית נפיסאטו דיאלו בקשה למינוי תובע מיוחד שיעסוק בתיק תוך שהם מותחים ביקורת על התובע סיירוס ואנס.

עוד על פרשת שטראוס-קאהן:

החדרנית תובעת את שטראוס-קאהן: "אלים וסאדיסט"
צפו בחדרנית של שטראוס-קאהן מספרת הכל
אמה של המתלוננת: גם אני שכבתי עם שטראוס-קאהן

"התובע המחוזי של מנהטן, סיירוס ואנס מנע מאישה להשיג צדק במקרה אונס", אמר עורך הדין קנת' תומפסון. "לא רק שהוא הפנה את גבו לקורבן, הוא הפנה את גבו גם לראיות בשטח, הראיות הרפואיות והפיזיות בתיק זה. אם התובע המחוזי שנבחר להגן על אימותינו, בנותינו, אחיותינו ונשותינו לא יעמוד לצדן כאשר אלה ייאנסו, מי יעמוד?"

במקביל לתיק הפלילי המתנהל כנגד שטראוס-קאהן הגישה נגדו דיאלו גם תביעה אזרחית, בה היא טוענת שנפלה קורבן ל"תקיפה אלימה וסאדיסטית". בתביעה חוזרת דיאלו על הטענה שהופיעה גם בתלונתה הפלילית, לפיה שטראוס-קאהן קיבל את פניה בסוויטה שלו במלון כשהוא עירום, כלא אותה בחדר והכריח אותה לבצע בו מין אוראלי. "בהאמינו כי הוא חסין מתביעה במדינה הזו, שטראוס-קאהן תקף את גב' דיאלו בכוונה תחילה, בברוטאליות ובאלימות", נכתב בכתב התביעה, "ובתוך כך השפיל אותה וחילל את כבודה כאשה".

עדכון ראשון: 23:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully