וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 13 מתנחלים תקפו ילד פלסטיני ליד רמת מגרון

יהושע בריינר וניר יהב

20.8.2011 / 19:00

הילד נמצא במצב בינוני-קשה עם חבלות בראשו ופונה לבית החולים ברמאללה. לשוטרים הוא סיפר כי רעולי פנים תקפו אותו. החשודים במעשה הם תושבי ההתנחלות אשר פונתה לפני חודש וחצי

ילד פלסטיני בן 10 נמצא בשעות אחר הצהריים (שבת) סמוך למאחז הבלתי חוקי ברמת מגרון עם חבלות וחתכים בראשו. שוטרי מחוז ש"י שהגיעו למקום פינו את הילד, באמצעות הצלב האדום, במצב בינוני-קשה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ברמאללה. בבית החולים התייצב מצבו של הילד, תושב הפזורה הבדואית, ומצבו כעת מוגדר בינוני.

לאחר שקיבל טיפול ראשוני הגיע הילד למנהלת התיאום והקישור בבית אל ומסר את עדותו לחוקרי משטרת ש"י אודות האירוע. הוא הגיע לשם עם תחקירן מארגון "בצלם" שאסף אותו מבית החולים ברמאללה.

הילד סיפר לשוטרים כי הוא הגיע לאזור כדי לסייע לקרוביו לרעות את צאנם ובמהלך רעיית הצאן רעולי פנים תקפו אותו. כוחות משטרה וצבא פתחו בסריקות וניהלו מרדף אחר החשודים. עד כה נעצרו 13 חשודים, תושבי ההתנחלות בגילאים 13-18, במעורבות באירוע.

כמו כן, באזור התקיפה נמצאה גם עז שחוטה וכן מוטות ברזל ורוגטקות שעל פי החשד שימשו את החשודים בהכאת הילד. ממשטרת מחוז ש"י נמסר כי "אנו מתייחסים לאירוע בחומרה רבה במטרה להגיע למעורבים במעשה ולמיצוי הדין עמם". כל החשודים נמצאים כרגע בחקירת המשטרה, אינם משתפים פעולה עם החוקרים ומסרבים להזדהות.

בסוף חודש יוני פונה, שוב, מאחז רמת מגרון. במהלך הפינוי נעצרו שתי נערות לאחר שהשליכו בקבוק צבע אל עבר כח מג"ב שהיה במקום. "האכיפה הסלקטיבית רק נגד מתיישבים ורבניהם נמשכת, בעוד מול האויב הערבי והשמאל הכל מותר והרשות נתונה", אמר פעיל הימין ברוך מרזל לאחר הפינוי.

עוד באותו נושא:
במגרון מקווים: ”מרץ 2012? נהיה כאן בקיץ הבא”
במגרון מחכים לדחפורים: ”מאבק נחוש נגד ההריסה”
דעה: תושבי מגרון הם אזרחים שומרי חוק

לפניות לכתבים: יהושע - joshjosh@walla.com ניר - nir_yah@Walla.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully