וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג האוטובוס: "אם הייתי עוצר היו מחסלים אותנו"

בעוד מימדי האירוע עוד לא ברורים, העדויות לגבי פיגוע הירי סמוך לאילת מתחילות לזרום. נהגת שנסעה ליד האוטובוס סיפרה כי נורו לעברה חמש יריות וכי ילדיה נפגעו מרסיסים

פרטי אירועי הירי היום (חמישי) לעבר אוטובוסים סמוך לאילת עדיין אינם ברורים, והאירוע בעיצומו, אך העדויות מתחילות לזרום מהשטח. נהג האוטובוס סיפר כי בעת שהיה בדרכו לאילת נפתח ירי לעבר האוטובוס וכי החיילים שהיו על גבי האוטובוס התקשרו לכוחות הביטחון וההצלה באופן מיידי. "אני נסעתי מבאר שבע לכיוון אילת. עברתי את המחסום של שקמה ויש שם מוצב של חיילים מצרים ושניים עמדו בגדר. כשהגעתי לקו יש איתם, הם ירו בי. הם היו במדים מנומרים מצרים בוודאות. האינסטינקט שלי היה פשוט להמשיך לנסוע. אם הייתי עוצר הם היו מחסלים את כולנו", סיפר הנהג, בני בילבסקי בן ה-60.


הפיגוע בדרום - כותרות אחרונות:
7 הרוגים במתקפת טרור בדרום: נ"ט, ירי ומטענים
גבול ישראל-מצרים: שטח הפקר לאל-קאעדה וחמאס

שרה, נהגת שנסעה עם ילדיה סמוך לאוטובוס סיפרה כי ירו לעבר מכוניתה כ-5 יריות. "לא איבדנו את העשתונות, אמרנו לילדים להתכופף מהר והם נפגעו קל מרסיסים". לטענת הנהגת, באירוע היו מעורבים גם חיילים מצרים שירו מעמדה שעל הגבול.

אימא של חייילת שנפצעה באירוע הירי באוטובוס אגד, סיפרה כי החיילת נפצעה קל. לדבריה, בתה סיפרה לה כי החיילים על האוטובוס תיפקדו מצויין וכי החובשות שהיו על האוטובוס עזרו לפצועים, הניחו חוסמי עורקים וחבשו את הפצועים".

אנסטסיה, חיילת מבסיס עובדה שהייתה על אוטובוס אגד מס' 392 עליו נפתח הירי סיפרה: "היינו בדרך לאילת מבסיס עובדה. פתאום החלו יריות, מצאונו את עצמנו על הרצפה, חיילים עם נשקים התחילו לכוון לכיוון חוץ האוטובוס. אפשר להגיד שהיה באמת נס ולא איבדנו חיים. חיילים עזרו אחד לשני. ירו עלינו במשך חצי דקה-דקה, זה היה צרורים והייתה הרגשה שזה לא ייפסק. הפינוי היה מאוד מהיר. אנחנו כרגע ביוספטל. האירוע בהחלט היה בלתי צפוי".

מנהל בית החולים יוספטל באילת ד"ר זיו רוזנבוים סיפר לרשת ב' כי לבית החולים הגיעו עד כה 25 פצועים. "נמסר לנו שיש פצועים נוספים בדרך", אמר רוזנבוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully