וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל חנות תכשיטים בהוד השרון נרצח במהלך שוד

יומיים לאחר רצח המאבטח במהלך שוד בבנק הפועלים בבאר יעקב, נרצח תכשיטן בהוד השרון בנסיבות דומות. חקירה ראשונית העלתה כי הנרצח ניסה למנוע את השוד ונורה על ידי שני חשודים

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי; עריכה: טל רזניק)

בעל חנות תכשיטים בדרך רמתיים בהוד השרון, נרצח אחר הצהריים (רביעי) ביריות במהלך שוד. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעקו למקום האירוע, ביצעו פעולות החייאה בגבר שנורה בפלג גופו העליון, אך נאלצו לקבוע את מותו כעבור זמן קצר.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום ופתחו בסריקות בסיוע מסוק אחר מבצעי הירי. חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי שני שודדים נכנסו לחנות, אולם המוכר, כבן 30, סירב להיענות לדרישת השודדים ואף רדף אחריהם. השניים פתחו לעברו באש ופצעו אותו באורח קשה. כעבור זמן קצר, נקבע כאמור מותו.

מיקי כפרי, דובר מד"א ירקון סיפר כי "סמוך לשעה 16:00 התקבל דיווח על אירוע פלילי במרכז מסחרי ברחוב הראשי בהוד השרון. צוותי טיפול נמרץ וכוננים של מד"א הגיעו למקום ודיווחו על פצוע כבן 30 במצב אנוש. ביצענו בו פעולות החייאה ובסופן רופא קבע את מותו".

עוד באותו נושא:
ביום שני: מאבטח נרצח במהלך שוד בבאר יעקב
שוד הבנק: המאבטח אמר לשודד להוריד קסדה - ונורה

שוד בהוד השרון של חנות תכשיטים שנרצח בעל החנות תכשיטים, אוגוסט 2011. נמרוד סונדרס
זירת הרצח בהוד השרון, היום/נמרוד סונדרס

ביום שני נרצח המאבטח יניב אנגלר, תושב ראשון לציון בן 31, במהלך שוד מזוין בסניף בנק הפועלים ברחוב האיילה בבאר יעקב. החקירה הראשונית העלתה כי השודד ירה במאבטח בפלג גופו העליון כשניסה לסכל את השוד. צוותים של מגן דוד אדום ביצעו באנגלר פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. החשוד בביצוע הירי נמלט.

בהמשך התברר כי החשוד בביצוע רצח המאבטח החנה את האופנוע שלו, ניגש לבנק וסירב להיענות לבקשת המאבטח להסיר את קסדתו. בשלב זה התפתח עימות פיזי בין השניים. אנגלר הבין שככל הנראה מדובר בשודד והצליח לרתק אותו אל הקיר, אולם השודד הצליח להשתחרר מאחיזתו והצליח לירות באנגלר לפחות שלוש יריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully