וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטה של מרגול: היא בהלם, אין לה קשר לפרשה

פרקליטה של הזמרת, עורך הדין שחר חצרוני, אמר כי בנה של צנעני, שנעצר אף הוא בחשד לסחיטה באיומים, יובא מחר בפני שופט. "מרגול נסערת. היא לא רגילה למצבים כאלה", אמר

דייב שחר

(צילום: דייב שחר; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ')

הזמרת מרגלית צנעני, שנעצרה הבוקר (שלישי) יחד עם בנה בחשד לסחיטה באיומים, מכחישה את החשדות נגדה. פרקליטם של השניים, עורך הדין שחר חצרוני, אמר כי שוחח עם השניים. "אני לא יכול להיכנס לפרטי החקירה. אני מקווה שהיחידה החוקרת תקבל את ההחלטה הנכונה, ותשחרר אותם הביתה בסוף החקירה", אמר. "מרגול אמרה לי שהיא בהלם ואין לה כל קשר לחשדות. אין דבר כזה או אחר שיכול לקשור אותה לחקירה כלשהי. אם יהיה דיון, זה יהיה מחר. אסף, הבן, יובא מחר בפני שופט. מרגול נסערת, היא לא רגילה למצבים כאלה, היא מעולם לא עברה בחייה מצבים כאלה".

עוד על פרשת מרגול
חשד: מרגלית צנעני ביקשה לסחוט באיומים את האמרגן שלה
השכנים של מרגול בהלם: "היא רחוקה מהדברים האלה"
פרשת מרגול - התגובות: "מקווים שזה הזוי"

צנעני נעצרה הבוקר על ידי בלשי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, לאחר שנחשף קשר לכאורה בינה לבין העבריין עמיר מולנר, שביצע עבורה, על פי החשד, עבירות פליליות על מנת להשיב כספים מאמרגנה, אסף אטדגי, עמו הסתכסכה בשל תמלוגים שלא ניתנו לה. הבוקר פשטה המשטרה גם על בתי כמה מאנשיו של מולנר באזור תל אביב, וביצעה גל מעצרים. עד כה נעצרו ארבעה חשודים במעשה.


כמו כן, נעצר המפיק המוזיקלי יוסי בן דוד, בחשד שתיווך בין צנעני לגורמים בארגון הפשע של מולנר. גם הוא מכחיש את המיוחס לו. בן דוד, המכונה בנדה, נחשב לאיש מפתח בסצנת המוזיקה הים תיכונית ומקורב לאנשים גם בעולם הבידור והספורט, שהקיפו אותו בבריתה שנערכה לבתו ב-2008. בן דוד הוא גם מפיק מוזיקלי מצליח וגם בעל קרדיט של כתיבה והלחנה בלהיטי ענק כמו "זה אני", "על חבל דק" ו"הוזה אותך מולי" של אייל גולן, "אהבה בתוכי" של שרית חדד, ועוד רבים. בן דוד תרגם גם שירים מיוונית שהפכו ללהיטים כמו "תני לי".

השכנים מסרבים להאמין שהזמרת המפורסמת הסתבכה בפלילים

תושבי אזור, היישוב בו מתגוררת הזמרת, הביעו פליאה על מעצרה. היא "אישה צנועה, בעלת לב זהב, שלא מרימה את האף", אמרו. על דבר אחד הסכימו תושבי הרחוב השקט - לא ייתכן שהזמרת הוותיקה, ושופטת הלהיט הטלוויזיוני "כוכב נולד", מעורבת בפרשה פלילית חמורה כל כך. אפילו ההסתבכות האחרונה שלה, בעקבות התבטאותה בנוגע למחאת האוהלים, לא העיבה על דעתם החיובית על השכנה. "היא התנצלה על הדברים", אמר אחד השכנים, "היא חזרה בה וזה מספיק".

לפני מספר ימים הגיעה צנעני לניחום אבלים בביתו של אחד מאנשיו של מולנר, שנהרג בתאונת דרכים. הזמרת הגיעה עם אדם נוסף, שאת שמו לא ניתן לפרסם, אל בית האבלים בבית שמש, ואמרה כי אותו אדם שנהרג "עזר לה וסייע לה בתקופות מאוד קשות". אנשים ששמעו אותה באירוע העבירו את המידע למשטרה, והדבר ככל הנראה סייע לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully