וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורס שני רוכבי האופניים בשפלה לא נהג שיכור

בדיקת דם העלתה כי הצעיר שדרס בשבת למוות את שלום גרוסמן ויצחק סימון, לא היה שתוי בזמן נהיגתו. במשטרה מתחזקת ההערכה כי הדורס ככל הנראה נרדם על ההגה

בדיקה שנערכה לצעיר שדרס למוות את שני רוכבי האופניים בכביש 3 בשפלה בשבת האחרונה, העלתה כי הוא לא היה שתוי בעת שנהג במכוניתו. המשטרה דיווחה בצהריים (שני) כי טרם התקבלו תוצאות בדיקת הסמים שנערכה בדמו של הנהג, שגרם למותם של הרוכבים שלום גרוסמן ויצחק סימון. הצעיר, בן 18, ככל הנראה נרדם בעת הנהיגה.

בדיקת הדם התבצעה כדי לבדוק חשד לפיו הצעיר נהג בעת שהיה תחת השפעת סמים או אלכוהול. השערה נוספת שנבדקת על ידי החוקרים, היא שבתואם לטענותיו, הוא נרדם על ההגה לאחר שחזר מבילוי לילי באשדוד בדרכו לביתו בבית שמש.

עוד על התאונה הקשה בכביש 3
רוכב האופניים הובא למנוחות: "הלכת בדרך שאהבת"
נהג חדש פגע ברוכבי אופניים בשפלה, שניים נהרגו
ההרוג כתב טרם מותו: "מאושר בתחרות האופניים"
הוארך מעצרו של החשוד בדריסת רוכבי האופניים

הארכת מעצר לנער בן ה 18 החשוד בדריסת שלום גרוסמן ויצחק סימון בתאונת אופנים, אוגוסט 2011. שי אוקנין
טוען כי נרדם על ההגה. הנהג הפוגע בבית המשפט/שי אוקנין

שוטרי מרחב השפלה, בראשות רב פקד שי מזרחי, ביצעו בינתיים מספר פעולות חקירה כדי לבדוק את גרסתו של הנהג. בין היתר, נחקרו נוסעים שהיו עמו ברכב, חבריו שבילו עמו במסעדה בטרם התאונה וכן עדי ראייה שהיו במקום.

"תוצאות בדיקות המעבדה הן קריטיות לחקירה", אמר רפ"ק מזרחי, "משמעותן היא ההבדל בין הריגה לבין גרימת מוות ברשלנות". על פי רפ"ק מזרחי, הנהג הצעיר משתף פעולה וחוזר על גרסתו הראשונית, אותה מסר מיד לאחר התאונה הקשה.

עורך הדין יצחק סימון, שנהרג בתאונה הקשה הובא אתמול למנוחות. מאות בני אדם השתתפו בהלוויה שנערכה בבית העלמין קריית שאול בתל אביב. "אני יודע שתלך איתי לכל מקום ותהיה איתי כל החיים", ספד לסימון בנו, "אני רוצה לקרוא קטע שאבא כתב לגבי איך שהוא ראה את החיים, זה קצת פילוסופי אבל זה אמיתי: 'להאמין שתמיד יכול להיות טוב, לאסוף עצמנו לאחר נפילות או חלילה אסונות. להמשיך לחיות, ולשמח את מי שאנו אוהבים - כי ככה הם ישמחו אותנו. עשו טוב לאחרים כי שכרכם יגיע ביום התשלום'. זו הצוואה שלו".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully