וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה חדשה ברוטשילד לכבוד ט"ו באב: חופה במאהל

15.8.2011 / 1:00

יוזמה חדשה לכבוד ט"ו באב: חופת "עשה זאת בעצמך" הוקמה במאהל המחאה ברוטשילד. יוזם האירוע דאג לכל הפרטים - זמר חתונות ו-150 טבעות. "יש פה אהבה באוויר והחלטנו לממש אותה". צפו

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

נדמה כי שדרת רוטשילד בתל אביב ראתה כבר הכל בחמשת השבועות האחרונים של מחאת האוהלים, החל מקבוצות מחאה וכלה במיצגים שנויים במחלוקת כגון מיצג הגיליוטינה. מעתה, אפשר להוסיף עוד אירוע לרשימה המפוארת: חופה "Do it yourself", כפי שמכנה אותה עמית רונאל שליו, שהגה את היוזמה.

"לכבוד ט"ו באב הקמנו פה חופה, הבאנו זמר חתונות ו-150 טבעות ובעצם כל אחד יכול בזמנו החופשי לברך את בת זוגו, לברך את בן זוגה - ולהתחתן", הסביר שליו. כאשר נשאל לגבי הצלחת מחאת האוהלים, ענה כי "מבחינתי חלק גדול מהמחאה כבר הצליח בכל מה שמדבר על שיתוף, יחד ואהבה בין אנשים. אם תסתובב פה ברוטשילד תראה המון קבוצות של ימנים ושמאלנים, דתיים וחילוניים, גברים ונשים. כולם ביחד. יש פה אהבה באוויר והחלטנו לקראת ט"ו באב לממש את האהבה הזו".

איך אתם חגגתם את ט"ו באב? בואו לספר לנו בפייסבוק

אמש ביקר ראש הוועדה לשינוי חברתי-כלכלי, פרופ' מנואל טרכטנברג, במאהל המחאה החברתית בכיכר המדינה בתל אביב. טרכטנברג, העומד בראש הצוות שמינה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כדי לבחון דרכים לצמצם את יוקר המחייה, ואשר זכה לכינוי "צוות רוטשילד", שוחח עם הפעילים במקום ועל פעילותו בצוות. בין היתר, סיפר טרכטנברג כי סירב להצעתו המקורית של נתניהו לעמוד בראש הוועדה, ורק בתום ישיבה נוספת בת ארבע שעות הוא השתכנע. כמו כן, אמר טרכטנברג לנוכחים כי השתתף בהפגנה השבועית הראשונה והשנייה למחאה, ונעדר רק מהשלישית – בה נכחו בנותיו.


עוד בנושא:
טרכטנברג במאהל בתל אביב: "אתם תעשו את השינוי"
חודש באוהלים: סתיו שפיר רואה את "הכאוס" ומחייכת
גיליוטינה במאהל ברוטשילד: "פרובוקציה מגונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully