וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב האופניים הובא למנוחות: "הלכת בדרך שאהבת"

יצחק סימון שנהרג אתמול עם חברו שלום גרוסמן מפגיעת רכב בכביש 3 נקבר בבית העלמין קריית שאול בת"א. בני משפחתו וחבריו ספדו לו: "תלך איתנו לכל מקום ותהיה איתנו כל החיים"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

מאות בני אדם השתתפו אחר הצהרים (ראשון) בהלווייתו של עו"ד יצחק סימון, אחד מרוכבי האופניים שנהרגו אתמול מפגיעת רכב בכביש 3, בבית העלמין קריית שאול בתל אביב. "אני יודע שתלך איתי לכל מקום ותהיה איתי כל החיים", ספד לסימון בנו, "אני רוצה לקרוא קטע שאבא כתב לגבי איך שהוא ראה את החיים, זה קצת פילוסופי אבל זה אמיתי: 'להאמין שתמיד יכול להיות טוב, לאסוף עצמנו לאחר נפילות או חלילה אסונות. להמשיך לחיות, ולשמח את שאנו אוהבים - כי ככה הם ישמחו אותנו. עשו טוב לאחרים כי שכרכם יגיע ביום התשלום'. זו הצוואה שלו".

עוד על התאונה בכביש 3:
נהג חדש פגע ברוכבי אופניים בשפלה, שניים נהרגו
ההרוג כתב טרם מותו: ”מאושר בתחרות האופניים”
הוארך מעצרו של החשוד בדריסת רוכבי האופניים

אחד מחברם שלי סימון ספד לו ואמר, "סימון, היית חלק מאתנו, בשר מבשרנו. הכרנו אותך וחיינו אותך וחווינו אותך. ידענו את דרכיך, עמדותיך, ודעותיך, בדיוק כפי שאתה הכרת אותנו. זוכר אני אותך כשקיבלתי אותך כקצין מבצעים בעובדה, כשהתחלת לפלס את דרכך המקצועית. בכל נתיב שבחרת בו, הלכת, ולא הסתכלת לאחור - היית דעתן וידען וגם מבין עניין. לא טועה ולא מתפשר. מהיכרותנו איתך תמיד סיכמת את מה שעשית".

לדבריו, "בבוקר שבת יצאה לדרך קבוצת ספורטאים צבעונית, עליזה וחייכנית, רוכבים ושרים לבדם. מלאך המוות גדע את חייך והשאיר אותנו המומים, ועתה לא תשוב יותר אל ביתך האהוב. יודעים אנו שהלכת בדרך שאהבת. אל מול רוח רכבת ושרת ולא שבת, לנצח תישאר חקוק בזיכרוננו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הלווייתו של יצחק סימון שנהרג בתאונת דרכים בזמן רכיבה על אופנים, אוגוסט 2011. דרור עינב
הלווייתו של סימון, היום/דרור עינב

במקביל, הובא היום שלום גרוסמן למנוחות בבית העלמין גני אסתר בראשון לציון. סימון ושלום גרוסמן נהרגו אתמול מפגיעת רכב ליד נחל שורק. השניים, בשנות ה-60 לחייהם, התגוררו בראשון לציון, והיו חלק מקבוצה גדולה של רוכבי אופניים מקצועיים שנהגו לצאת לרכיבות משותפות. בתאונה נפצעו באורח קל-קשה חמישה מחבריהם. הנהג בן ה-18, שחשוד כי דרס את הקבוצה, עוכב לחקירה ובמקביל מעצרו הוארך בחמישה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. נבדק חשד שהוא היה שיכור או תחת השפעת סמים בעת התאונה, או שנרדם על ההגה, לאחר שחזר מבילוי לילי באשדוד ועשה את דרכו לביתו בבית שמש.

הלווייתו של יצחק סימון שנהרג בתאונת דרכים בזמן רכיבה על אופנים, אוגוסט 2011. דרור עינב
הלווייתו של יצחק סימון שנהרג בתאונת דרכים בזמן רכיבה על אופנים, אוגוסט 2011/דרור עינב

יצחק סימון החל את דרכו כפרקליט בתחום האזרחי והמקרקעין לפני יותר מ-30 שנה. ב-1982 הוא הקים משרד שותפים בראשון לציון, ועמד בראשו. אהבת חייו האמיתית, כך נראה, הייתה הרכיבה המקצועית. הוא אף השתתף לאחרונה בתחרות הרכיבה "טראנס אלפ 2011". את חוויותיו מהרכיבה בהרי האלפים תיאר בבלוג שכתב, ורק לפני כמה שבועות סיפר בו כי "היום האחרון לטו?ר החל בצורה נפלאה... חלק גדול מכוחותיי עדיין מצוי במותניי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully