וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בירושלים: "שמעתי צעקה - 'הוא רוצח אותי'"

שכנתם וחברתם של בני הזוג שגופותיהם נמצאו בירושלים ללא רוח חיים סיפרה על ששמעה: "כל השכנים שמעו את הצעקה. הערנו את אחד הבנים, הוא הגיע לדירה, פתח את הדלת - וראה את שראה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

"שמעתי את הצעקות, כל השכנים שמעו את הצעקה. זו הייתה צעקה חדה וקצרה, אבל לא זיהינו מניין היא מגיעה. ואז שמענו זעקה נוספת: 'הוא רוצח אותי'". כך תיארה הערב (ראשון) אמה נאמן, חברתם ושכנתם של בני הזוג נח ונורית מעוז, שנמצאו הבוקר ללא רוח חיים בדירתם בשכונת רמות בירושלים, כשעליהם ניכרים סימני אלימות. בני הזוג, בשנות ה-60 לחייהם, אותרו הבוקר על ידי בנם בן ה-30, בעוד נסיבות המוות עדיין נבדקות.

עוד בנושא
חשד לרצח כפול בירושלים: גופות גבר ואישה נמצאו בדירה

"ניסינו לתפוס אותם בטלפון, ולא הצלחנו. הערנו טלפונית את אחד הבנים, הוא הגיע לדירה, פתח את הדלת, ומצא את שמצא", המשיכה השכנה בתיאורה בראיון לגלי צה"ל. ברי אבנר, אחד מחבריהם של בני הזוג, סיפר על ההרוגים: "הם היו אנשים יקרים, נפלאים. זוג חם. הייתה ביניהם זוגיות נהדרת. אנשים שתמיד נעים להיות בחברתם, תמיד מנסים לעזור". לדבריו, הוא לא הכיר בעיות כלשהם שהיו לבני הזוג בתקופה האחרונה, שייתכן ותרמו את חלקם לאסון.

נח ונורית מעוז אשר גופותיהם נמצאו ללא רוח חיים בביתם בירושלים, אוגוסט 2011. רפרודוקציה, באדיבות המשפחה
"הוא רוצח אותי". בני הזוג נוח ונורית מעוז/באדיבות המשפחה, רפרודוקציה

בני הזוג שנרצחו היו הוריה של קפטנית נבחרת ישראל בכדורסל נשים בעבר, תמר מעוז. חברתה , הכדורסלנית ליעד סואץ-קרני, אמרה כי "תמר היתה מאוד קרובה להורים שלה. היא ממשפחה מאוד מלוכדת. הם כולם בהלם, גם אני, ובטוח שההלם שלנו מתגמד לעומת מה שעובר על תמר עכשיו. כמובן שמה שהיא תצטרך - נעשה ונהיה שם בשבילה".

אהרון אדלר, פרמדיק מגן דוד אדום שהגיע לזירת האירוע, סיפר לוואלה! חדשות כי "הגענו למקום, ונכנסנו לדירה. עם כניסתנו הבחנו בגבר ואישה בשנות ה-60 לחייהם כשהם מוטלים ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים על גופותיהם. רופא שהזעקנו למקום קבע את מותם מיד". צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה לבקשת המשטרה על ידי בית משפט השלום בירושלים.

לקריאה נוספת
הצעיר שרצח את אמו לא יועמד לדין
החשוד ברצח אמו: "תנו לי לעלות לקברה"
אישום: בן 85 ניסה לרצוח את אשתו ולהתאבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully