וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לתקיפות מיניות במאהל רוטשילד: חסר בית נעצר

9.8.2011 / 11:32

החשוד, בן 55, נעצר בחשד שתקף מינית ארבע מתושבות המאהל. אחת המתלוננות: "קמתי בבוקר, אני מרגישה מגע של יד מתחככת בי. ואז שמתי לב שהחולצה שלי מופשלת"

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכה: יאיר דניאל)

יש מי שמנצל את המחאה לסיפוק צרכיו: חסר בית בן 55, נעצר אתמול בחשד שתקף מינית ארבע נשים במאהל המחאה בשדרות רוטשילד בתל אביב. האיש חשוד שנכנס לאוהלים של נשים שישנו לבדן וביצע בהן את זממו. בכל המקרים הנשים נאבקו בו וצעקו לעזרה. הנוכחים במאהל הזעיקו את השוטרים שתפסו אותו ועצרו אותו לעיני העוברים והשבים. בעקבות המקרים תגברה המשטרה את סיוריה במקום. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד ביומיים.

מחאת האוהלים - כותרות אחרונות
המאבק הצרכני החדש: הוזלת ספרי הלימוד
ועדת טרכטנברג תקיים את דיונה הראשון
צוות ההידברות של נתניהו: יותר מ-20 מומחים
נתניהו: "אי אפשר להתעלם מהקולות העולים בציבור"
מאות אלפים הפגינו: "עכשיו זו שעת הזעקה"

מחאת הדיור בשדרות רוטשילד בתל אביב, יולי 2011. שי אוקנין
"החולצה שלי הופשלה, החזייה הייתה פתוחה". המאהל בשדרות רוטשילד/שי אוקנין

אחת המתלוננות נגד האיש היא ליסה מילר, בת 30, ששוהה בשטח המאהל מזה כשבועיים וחצי. מילר סיפרה לוואלה! חדשות כי היא התעוררה אתמול בשעה 08:00 בבוקר ומצאה את החשוד שוכב לידה באוהל. "קמתי בבוקר, אני מרגישה מגע של יד מתחככת בי", סיפרה מילר, "קמתי בבהלה, הסתכלתי ושאלתי אותו: 'מה אתה עושה כאן? תסתלק!'. הוא יצא מהאוהל. ואז שמתי לב שמשהו השתנה בביגוד שלי: שהחולצה שלי מופשלת. שהחזייה פתוחה. אני ישנה חזק ולא מתעוררת בקלות".

מילר הוסיפה כי היא "בן אדם מאוד חזק ובהתחלה זו רק בהלה רגעית, אבל אחר כך יש התעשתות ועצבים. יש הרבה הזויים במאהל. מצד שני יש הרבה יותר אנשים שדואגים אחד לשני, לביטחון האישי".

עור דינו של החשוד, גיא עין-צבי, מהסניגוריה הציבורית, אמר כי החשוד כופר במיוחס לו. "לגבי מתלוננת אחת, מדובר במגע באצבעות בידיים שלה. מתלוננת נוספת התלוננה שנכנס לאוהל ונשכב לצידה", הסביר עין-צבי, "הוא מאשר שנכנס לאוהל, אבל לטענתו לא היה כל מגע. יצוין שהוא היה שיכור וגם כשעצרו אותו, ראו שהוא מחזיק בקבוק אלכוהול". לדבריו, "הוא דר רחוב, לא היה שם לעניין המחאה ואינו חלק מהמוחים. הוא טוען שלא היו דברים מעולם, בוודאי שלא היתה לו כל כוונה מינית לנצל את הבחורות שהיו שם".

ממרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית נמסר כי מאז הקמת המאהלים התקבלו בסך הכל שלוש פניות וכי לא מדובר בתופעה. "במאהל יש דוכן הסברה של איגוד הסיוע לנפגעות תקיפה מינית", נמסר מהמרכז.

לפני מספר ימים התלוננה גם אחת מיושבות המאהל בגינת לוינסקי על הטרדה מינית. לדבריה, האיש תקף אותה והיא נאבקה בו בסיוע של מספר נשים. בעקבות התלונה נעצר נתין זר מסודן, ששוחרר אתמול בבוקר. יש לציין כי רבים מיושבי המאהל בגינת לוינסקי סיפרו לוואלה! חדשות כי ככל הנראה לא מדובר במקרה של הטרדה מינית, אלא במקרה של נפילה בשוגג שהתנפחה לממדים לא רלוונטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully