וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות ההידברות של נתניהו: יותר מ-20 מומחים

פנחס וולף

8.8.2011 / 16:39

פרופ' טרכטנברג, שיעמוד בראש צוות ההידברות עם ראשי המחאה החברתית, הגיש היום לראש הממשלה את רשימת חברי הצוות - שכוללים 22 מומחים, ו"מבטא מגזרים שונים של החברה הישראלית"

לשכת העיתונות הממשלתית

(צילום: לע"מ, עריכה: טל רזניק)

פרופ' מנואל טרכטנברג הגיש היום (שני) לראש הממשלה, בנימין נתניהו, את רשימת חברי צוות ההידברות שבראשו יעמוד, הנועד לדון עם ראשי המחאה החברתית על דרישותיהם, וכונה "הצוות לשינוי כלכלי חברתי", שיכלול 22 חברים.

"בהרכב הצוות מתבטא השילוב של צעירים ומומחים, שחובקים מגזרים שונים של החברה הישראלית", אמר נתניהו בעת הגשת שמות חברי הצוות של פרופ' טרכנטברג. "אתה הולך לפתוח מערכת של שולחנות עגולים עם הציבור. לשמוע כמה שיותר ובמהלך החודש הקרוב להביא את המסקנות, שיוגשו לקבינט הכלכלי-חברתי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מלבד טרכטנברג, בצוות יהיו חברים מנכ"ל משרד ראש הממשלה היוצא, אייל גבאי, ראש המועצה הלאומית לכלכלה פרופ' יוג'ין קנדל, ראש אגף התקציבים באוצר, גל הרשקוביץ, יו"ר הוועדה המייעצת של שר האוצר, ד"ר אבי שמחון, החשבת הכללית באוצר, מיכל עבאדי-בויאנג'ו, מנכ"לית המוסד לביטוח לאומי, אסתר דומינסני, המשנה לנגיד בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג, שחר כהן - יזם חברתי ומנהל תכנון אסטרטגי בחברת אינדיגו, הכלכלן הראשי ברשות להגבלים עסקיים, ד"ר שלומי פריזט, יו"ר "פעילים שוקי ההון" וסגן יו"ר מכון פאלק, ד"ר יורם גבאי, כלת פרס ישראל לחקר החינוך לשנת 2011, פרופ' פנינה קליין, ד"ר טלי רגב ממרכז טאוב לחקר המדיניות החברתית בישראל, והמשנה לנשיא המרכז הבינתחומי, פרופ' רפי מלניק.

בנוסף על 14 חברי הוועדה, שמונה אנשים ייקחו חלק בצוותים המקצועיים: מנכ"ל משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, שרון קדמי, נשיא מכון "ראות", גידי גרינשטיין, ראש רשות המסים, יהודה נסרדישי, סמנכ"ל תכנון ומדיניות בוועדה לתכנון ותקצוב במועצה להשכלה גבוהה, גד פרנק, המדען הראשי בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ד"ר דימיטרי רומנוב, הממונה על ההגבלים העסקיים לשעבר, דרור שטרום, מנהל הרשות לפיתוח כלכלי במגזר המיעוטים, איימן סיף וראש המועצה לשיקום וגריאטריה בהדסה הר הצופים, ד"ר יוחנן שטרסמן.

נתניהו אמר עוד לראש הצוות כי הוא "סמוך ובטוח שבהנהגה שלך, עם הצוות הזה, תשמע את הציבור, תקבל ממנו תובנות, ותביא מסקנות שיכולות לשנות את פני החברה בישראל". בתגובה אמר פרופ' טרכטנברג כי "זהו הרכב של אנשים שמביאים איתם מומחיות מקצועית לצד רגישות חברתית, ניסיון ציבורי וצעירים שיכולים להבין את רחשי הציבור של היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully