וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוואן הוצב ופונה במאהל המחאה ברוטשילד

הסטודנטים המוחים החליטו לשפר את התשתית של המפגינים ברוטשילד והציבו במקום קרוואן. עיריית ת"א הודיעה להם כי יש להם 48 שעות לפנותו, אך כבר הבוקר הגיעו הפקחים ולקחו אותו

מאהל המחאה משתדרג: התאחדות הסטודנטים הארצית ואגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב הציבו הלילה (שני) קרוואן ענקי במאהל המחאה בשדרות רוטשילד בתל אביב. הקרוואן הוצב ליד מאהל הסטודנטים בשדרות רוטשילד פינת רחוב שנקין. התגובה לא איחרה להגיע, ועיריית תל אביב כבר הדביקה צו הריסה לקרוואן בו נכתב כי אם לא יפונה ב-48 השעות הקרובות תגיע העירייה להרוס אותו. אלא שפקחי העירייה לא נתנו למארגני המחאה 48 שעות וכבר הבוקר הגיע צוות מטעם העירייה לפנות את ה"מאחז הבלתי חוקי" באמצעות משאית.

מחאת האוהלים - הכותרות האחרונות
שטייניץ: "בעד דיאלוג, בלי לשפוך התינוק עם המים"
רה"מ יכריז על צוות ההידברות, סער: לא נהרוס הכלכלה
מאות אלפים הפגינו: "עכשיו זו שעת הזעקה"
האם עיריית תל אביב תפנה את מתחם האוהלים?
פעילי ימין הפגינו: "נחשוף את השקר של המחאה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקרוואן שפונה, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגן יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, עפרי רביב, אמר בתגובה כי הקרוואן הוצב במקום כדי להעביר מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו. לדבריו, "המאבק לא הסתיים. אנחנו מוחים על הוועדה שהוקמה ועל הניסיון למרוח זמן. הבאנו את הקרוואן לכאן כדי להבהיר שאנחנו לא הולכים לשום מקום".

גלעד ארדיטי מאגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב אמר, כי "עושה רושם שעל פי ההתנהלות המסורבלת של הממשלה במינוי צוות השרים הרחב בצורה בלתי רגילה, שהמאבק עוד ארוך ולכן אנחנו מתכוננים לשהות ארוכה במאהלים שלנו על כן החלטנו לשדרג לעצמנו את התשתית".

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully