וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי: "לא נפנה המאהלים עד שהמחאה תסתיים"

ראש עיריית ת"א רון חולדאי אמר כי "לאוהלים בתל אביב יש אורך חיים מוגבל, אך העירייה תתיר את הקמתם עד שהמחאה תסתיים. מטרת המחאה להחזיר את השיח הסוציאל-דמוקרטי לסדר היום"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: נועם אשל, עריכה: יאיר דניאל)

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, התייחס היום (ראשון) במסיבת עיתונאים למחאה החברתית ולמאהל הדגל שלה בשדרות רוטשילד. "לאוהלים בתל אביב ישנו אורך חיים מוגבל, אך העירייה תתיר את הקמתם עד שהמחאה תגיע לפרקה ותסתיים". חולדאי הוסיף כי "מטרת מחאת האוהלים היא להחזיר את השיח הסוציאל-דמוקרטי לסדר היום של ישראל". בנוסף, חולדאי התייחס גם למאהל שהוקם בגינת לוינסקי בעיר, ופורק מספר פעמים על ידי העירייה. "העירייה למודת ניסיון רע מהשתלטות של העובדים הזרים על שטח הגן הציבורי באזור, ולכן רצתה למנוע מצב שתהיה התיישבות קבועה במקום", אמר ראש עיריית תל אביב.

עוד על מחאת האוהלים
מאות אלפים הפגינו: "עכשיו זו שעת הזעקה"
סיקור המחאה בעולם גובר: "היסטוריה בישראל"
היום שאחרי ההפגנה: אנשי מאהל המחאה מלאי תקווה

המחאה הגיעה אמש לשיא, כאשר מאות אלפי בני אדם הפגינו ב"הפגנת כל הזמנים" במחאה על מחירי הדיור הגבוהים ויוקר המחיה בקריית הממשלה בתל אביב. המפגינים צעדו ממאהל המחאה בשדרות רוטשילד לקריית הממשלה בעיר. על פי אחת ההערכות במקום היו כ-230 אלף בני אדם.

מנהיגת מחאת הדיור, דפני ליף, נשאה דברים בעצרת ואמרה כי "את הקול הזה אי אפשר להשתיק. הרוח הזו הולכת וגדלה. הולכת ומתעצמת. היא סופה שעוברת בכל הארץ. בלבבות של כל האנשים שעומדים פה ובכל הארץ נושבת רוח של צדק חברתי, של שיוויון, של שיתוף, של חלוקה צודקת. היא נושבת בעוצמה ואי אפשר להשתלט עליה. אומרים לי שהדבר הזה גדול עליי, זה נכון. הדבר הזה גדול מכולנו, והוא של כולנו. זה כל היופי. היום הם יבינו שהם לא יכולים לפלג אותנו. שעת הפרטים הקטנים עוד תגיע, אבל עכשיו זו שעת הזעקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully