וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצה"ל מודאגים: "חל כרסום בשליטת חמאס בעזה"

בעקבות טפטוף ירי הרקטות משטחי הרצועה, אומר קצין בכיר בצה"ל כי חמאס מנסה למנוע שיגורים שמבצעים "ארגוני טרור קטנים". הקצין מגלה כי חמאס פועל למניעת המשך השיגורים

בצה"ל טוענים היום (שישי) כי שיגור הרקטות בימים האחרונים לעבר דרום ישראל, מבוצע על ידי ארגוני טרור "סוררים", המנסים לפגוע בשקט שייצר חמאס מאז מבצע "עופרת יצוקה". רקטת הגראד האחרונה ששוגרה מעזה, נפלה אמש בשטח פתוח בשטח פתוח ליד העיר קריית גת. שני בני אדם לקו בחרדה. בתגובה לשיגור, ביצע חיל האוויר ארבע תקיפות נגד יעדי חמאס בעזה.

קצין בכיר בצה"ל הסביר בנוגע להמשך הירי מהרצועה כי "מדובר בארגוני טרור קטנים מאוד שלא רואים את עצמם מחויבים לשקט שגזר על עצמו החמאס בעזה. חמאס מבחינתו עושה מאמצים כדי למנוע מהם שיגורים ולעצור אותם. בינתיים זה נראה כמו כרסום בשליטה של חמאס בעזה. זה רחוק מפגיעה משמעותית בחמאס, אבל זה מדאיג".

גורם ביטחוני אמר בשיחה סגורה כי "ישראל לא תשלים עם שום פגיעה בשטחה על ידי ירי רקטות. התרעת צבע אדום הופעלה גם בקריית גת בה יושב מפעל 'אינטל, שמוגדר כנכס רב משמעות עבור הכלכלה הישראלית. לא צריך להפליג בדמיון כדי להבין מה המשמעות של פגיעה בתשתית שכזו".

עוד בנושא:

אמש: גראד בלכיש, שני בני אדם לקו בחרדה
ביום שני: קסאם במועצת חוף אשקלון, אישה נפגעה קל
חמאס: אם ישראל תמשיך לתקוף, נבחן מחדש הרגיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully