וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכולוגים מצטרפים למחאה: "דיכאון מהמדינה"

3.8.2011 / 12:26

אחרי הדיור, הרופאים, העובדים הסוציאלים, ההורים והמורים, גם הפסיכולוגים מצטרפים למחאה "עובדים בתנאים של התשה ולא מתוגמלים, אנשים טובים לא נשארים במערכת הציבורית"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל)

עשרות מתמחים בפסיכולוגיה הצטרפו אמש (שלישי) למאהל המחאה בשדרות רושטילד בתל אביב במחאה על תנאי העסקתם. המפגינים הניפו שלטים "דיכאון מהמדינה?", "פסיכולוגיה בגרוש", ו"תשע שנות לימוד פסיכולוגיה ו-2,000 שקל בתלוש".

ש', מתמחה בפסיכולוגיה, בן 33, המועסק בבית חולים במרכז הארץ, מרוויח 2,500 שקל לחודש אחרי חמש שנות לימוד אקדמיות. לטענתו, מדובר בשכר גבוה, בהשוואה לשאר המתמחים. "המתמחים בישראל חייבים להיות מועסקים במשרה מלאה כדי להשקיע את זמנם בלימוד המקצוע ולא בלנסות ולגמור את החודש באמצעות עבודות מזדמנות. המתמחים בפסיכולוגיה בישראל נאבקים על כמות מלגות שאינה הולמת את כמות המתמחים. ישנו חוסר גדול בתקנים למתמחים במקומות השונים".

גם אסף יעקובוביץ', מתמחה בבית החולים ברזילי באשקלון סיפר כי "אנחנו כאנשי מקצוע שעובדים בתנאים של התשה ולא מתוגמלים. קשה לומר שאנחנו יכולים לשרת שירות אופטימלי. זה סימפטום למערכת בריאות נפש תקועה עם סדר עדיפויות לקוי".

ד"ר נעמה לויצקי, מתמחה בפסיכולוגיה באוניברסיטת בן גוריון הוסיפה ואמרה כי "השכר שלך הוא מאוד נמוך מה שגרום לכך שאנשים טובים לא נשארים במערכת הציבורית. המדינה צריכה לקחת אחריות".

עוד על המחאות ברחבי הארץ:
המאבק נגד חוק הווד"לים: הכנסת נחסמה בשקי חול
לראשונה מאז פרוץ שביתת הרופאים: נתניהו נפגש עם אידלמן
מארגנות מחאת העגלות: "הצלחה אדירה, זו רק ההתחלה"
המורים צעדו בי-ם ותל אביב: "המערכת על הפנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully