וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכן של החשוד בהתעללות מטבריה: "אנו לא מופתעים"

קובי דוד

2.8.2011 / 19:15

אחד מהחשודים בפרשת ההתעללות בנשים ובילדיהן, התגורר עד לאחרונה בטבריה. הבית נראה כעת עזוב ומוזנח וחלק מהשכנים לא הופתעו מהמעצר: "תמיד ידענו שמשהו לא טוב מתרחש בבית"

בשכונה השלווה בטבריה המשקיפה לאגם הכנרת, התגוררה עד לאחרונה משפחתו של חסיד ברסלב העצור במסגרת פרשת ההתעללות הקשה שפרטיה נחשפו היום (שלישי). מוקדם יותר הותר לפרסום כי חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרו לחקירה בשבועות האחרונים שלושה גברים מאזור ירושלים וטבריה שהיו חברים בכת, במסגרתה התעללו לפי החשד בנשותיהם ובילדיהן.

עוד בנושא:

חברי כת חשודים שהתעללו בילדים והיכו אותם
שכניו של מנהיג הכת בירושלים: "לא ידענו, זה שיגעון"
היסטוריה של התעללויות: מגואל רצון ועד אליאור חן

על דלת הכניסה בבית שבו התגוררו החשוד מטבריה, נשותיו וילדיהם, הודבקו עשרות סטיקרים של חסידות ברסלב ולאחר שכוחות המשטרה פשטו על הבית, המקום נראה עזוב ומוזנח. חלון הבית נותר פתוח וממנו ניתן לראות את הבלגן שנותר לאחר פשיטת המשטרה. בגדים הושלכו על הרצפה, במרכז המטבח נמצאים צעצועי ילדים ושאר הרהיטים הפוכים במרכז הסלון.

חלק מהשכנים של החשוד הטברייני לא הופתעו מדבר המעצר. אחד מהם סיפר כי "תמיד ידענו שמשהו לא טוב מתרחש אצלו בבית". כל הזמן הבחנו בתנועה של נשים וילדים שיוצאים ונכנסים לבית, בעיקר בסופי השבוע הייתה תנועה ערה. הוא לא נהג להרחיב בדיבורים וגם הנשים שחיו איתו לא שיתפו פעולה עם אף אחד. הן היו מסוגרות בתוך הבית שלהם רוב הזמן".

עם זאת, שכן נוסף סיפר כי "החזות שלו לא שיקפה שום דבר שיכול להעיד על התעללות ופחד. אני לא שמעתי שיש צעקות או רעשים מוזרים מביתו. לעיתים כשהייתי פוגש אותו הוא היה שואל לשלומי, לעולם לא דיברתי איתו על מה שקורה בביתו. כאילו הנושא הזה הפך למובן מאליו, אנחנו ידענו שיש כמה נשים שחיות איתו מתוך הסכמה ברורה ביניהם. אני מקווה מאוד שהילדים שחיו עמם בבית לא סבלו יתר מדי".

לדברי השכנים, אורח החיים שניהל החשוד עם מספר נשים במקביל היה ידוע וברור לכולם. "לא פעם התעניינו תושבים מהעיר, האם מדובר באדם דתי שחי עם מספר נשים. תמיד הסברתי להם שכל אחד יכול לחיות את החיים שלו כמו שהוא רוצה. אני לא חושב שזה היה סוד, מי שהגיע למקום יכול היה לראות זאת בבירור", סיפר אחד השכנים. בעיריית טבריה ציינו כי משפחת החשוד לא הייתה מוכרת לגורמי הרווחה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully